طراحی داخلی اداری وزارت خانه ای در لندن انگلیس

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، در ادامه مقالات بازسازی ساختمان در دنیای معماری در این مقاله در شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی خبرنگاران قصد داریم دکوراسین اداری یکی دیگر از طراحی داخلی اداری که در سال 2018 ، در لندن انگلیس طراحی شده است را آنالیز کنیم .

طراحی داخلی اداری وزارت خانه ای در لندن انگلیس

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

این وزارتخانه به مساحت 440 متر مربع و در پنج طبقه طراحی شده است .

این یک پروژه تعمیرات ساختمان در محله ساوت وارک در لندن است که یک چاپخانه ویکتوریایی سابق است که اکنون تبدیل به وزاتخانه ای شده است که دربرگیرنده تمام فضاهای کاری و اداری و همچنین فضاهای اجتماعی و سرگرمی برای کارمندانش میباشد .

این یک ساختمانی است که در تمام طول شبانه روز مورد استفاده قرار میگیرد و تعطیلی در این ساختمان وجود ندارد و اعضا و کارکنان بصورت شیفت در صبح و شب در آن مشغول به کار هستند و تیم طراحی با توجه به این نکته به دنبال ایجاد فضایی بود که هم برای صبح ، عصر و شب مناسب حال کارمندان باشد و تمام حالت را در بر بگیرد . فضایی که به همان اندازه که برای قهوه خوردن در صبحانه و خوردن ناهار مناسب بود ، همان مقدار برای رویدادهای اجتماعی که در شب اتفاق می افتد ، متناسب باشد .

همانطور که گفته شد این یک بازسازی منزل مربوط به ساختمانی به جای مانده از حدود 80 الی 100 سال پیش است ، و تیم طراحی در نظر داشت همان متریال های خام و قدیمی را در این بازسازی دوباره به کار برد تا این ایده جسورانه ، باعث ایجاد محیطی خلاق و پر انرژی گردد تا با گذشت روزها و فصل ها ، خللی در زیبایی آن ایجاد نگردد .

این یک فضای تلفیقی کاری پویا برای حداکثر 800 نفر از اعضای این ساختمان میباشد و هدف آن از ایجاد بخش هایی نظیر بخش های موسیقی ، فیلم ، هنر ، مد و فناوری ، فقط ارائه محلی برای انجام کار نبود بلکه هدف ، خلق محیطی برای یک زندگی راحت و ممتاز برای کارکنان در تمام طول شبانه روز میباشد .

ورودی این ساختمان با قوس هایی از آجرهای به جای مانده از آن دوران که ترمیم شده اند ، در معرض دید است. پس از ورود به داخل ساختمان ، طبقه همکف به عنوان یک فضای اجتماعی وسیع و سخاوتمندانه ، با مناطقی برای سرو غذا و میزها و جایگاه هایی برای چندین نفر تا بتوانند دور هم فضایی آرام برای غذا خوردن و آشامیدن داشته باشند . هم چنین مجموعه ای از اتاقک هایی که با پرده هایی مدور از هم جدا شده اند و فضایی برای ناهارخوری برای چند رفیق صمیمی به سبک آپارتمانی در نظر گرفته شده است .

استفاده از تخته های چوبی یادگار از آن دوران در کف طبقات ضمن ایجاد یک فضای ویژه برای افراد امروزی ، به صمیمیت فضا نیز یاری فراوانی میکند . در کنار این تخته های چوبی ، دیوارهای آجری تا حدودی رنگ و رو رفته و در معرض دید ، یاعث ایجاد یک هارمونی جذاب شده است و حس این ساختمان قدیمی را هنوز زنده نگه داشته است .

تیم طراحی برای تاکید بیشتر بر این حس سابق خانه ، تمام لوله ها و تاسیسات به کار رفته در این خانه را ضمن بازسازی و تعمیر بصورت کاملا عریان در سقف به کار برده است .

استفاده از آثار هنری و نمایشی جسورانه معاصر در این ساختمان قدیمی یک تضاد جالب را ایجاد میکند و به مرور زمان برای کشف هنرمندان و رسانه های جدید تغییر میکند .

مکانهایی پر از نور و و پر از جنب و جوش با تنوع مبلمان و آثار نمایشی که گاهی از سقف آویزان است و گاهی بر روی دیوار در معرض نمایش است ، از طبقه همکف تا چهارم باعث ایجاد فضاهایی مناسب برای برپایی جلسات ، گردهمایی ها ، فضاهای کاری بسته یا باز برحسب موقعیت و فضاهایی برای استراحت کارمندان میگردد .

منبع: هیرادانا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1102

به "طراحی داخلی اداری وزارت خانه ای در لندن انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی اداری وزارت خانه ای در لندن انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید