ساری: میلان پیشرفت زیادی نموده و بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بازی سختی را برای شاگردانش در تقابل با میلان در در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا پیش بینی کرد.

ساری: میلان پیشرفت زیادی نموده و بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت

با ما همراه باشید و با تورهای نوروزی ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری که تیم تحت هدایتش فردا شب (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا میهمان میلان است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: این طبیعی است که حرفه من همواره مورد آنالیز موشکافانه قرار بگیرد. ما در ماه فوریه (ماه جاری میلادی) در هر رقابتی که بوده ایم، به دردسر افتاده ایم و این هم درست است که ما از یک بازی بد (شکست 2 بر یک در خانه هلاس ورونا) به مصاف میلان خواهیم رفت. میلان اخیراً پیشرفت زیادی نموده و آنها در حالی پا به این بازی می گذارند که در دربی دلامادونینا بازی خوبی را مقابل اینتر ارائه کردند. به نظرم بازی سخت و پیچیده ای را شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: یوونتوس عالی و سخت تمرین می نماید و باید بگویم تمرینات ما در سطح استاندارد بسیار بالایی است. ما در یوونتوس در محیطی عالی با ساختار و با روابطی خوب کار می کنیم.

سرمربی بانوی پیر همچنین درباره هافبک بوسنیایی اش یادآور شد: میرالم پیانیچ شروع فوق العاده ای در این فصل داشت و اطمینان دارم او دوباره بازیکنی تأثیرگذار برای یووه خواهد بود.

ساری درخصوص شرایط فوق ستاره پرتغالی اش که مشکل زانویش به تازگی رفع شده و سال 2020 را طوفانی شروع نموده، تأکید کرد: کریستیانو به من گفت که در حال حاضر شرایط خوبی دارد. ما شرایط رونالدو را بازی به بازی آنالیز خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره شرایط مدافع میانی تیمش که پس از ماه ها در آستانه بازگشت به ترکیب بیانکونری است، گفت: فرایند ریکاوری کیه لینی خوب به نظر می رسد اما او به تست های بیشتری برای تعیین شدن سطح پیشرفتش احتیاج دارد.

سرمربی ایتالیایی بانوی پیر در انتها درخصوص هافبک ولزی اش تأکید کرد: رمزی هم از حیث فیزیکی و هم از نظر روانی پیشرفت نموده است. سازگاری با شرایط جدید در یوونتوس برای او آسان نبود چون او از لیگی متفاوت به نام لیگ برتر انگلیس و پس از یک مصدومیت بد به اینجا آمد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 690

به "ساری: میلان پیشرفت زیادی نموده و بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: میلان پیشرفت زیادی نموده و بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید