زمین خراب مانع بازی خوب نساجی شد، مسئولان تیم بگویند می روم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران، محمد رضا مهاجری شامگاه آدینه پس از کسب تساوی بدون گل تیمش نساجی مازندران برابر پارس جنوبی جم درقائمشهر به خبرنگاران گفت: متأسفانه زمین خراب استادیوم وبارش شدیدی باران که حاکم بر بازی شده بود، اجازه بازی کردن به دو تیم به خصوص بازیکنان تیم نساجی که امروز بهتر ازدو بازی قبل شده بودند، نداد.

زمین خراب مانع بازی خوب نساجی شد، مسئولان تیم بگویند می روم

وی اضافه نمود: بازی سخت و پرفشاری بود. امروز درشروع بازی خوب بودیم، هرچند به گل نرسیدیم، اما معتقدم که به نسبت دو بازی گذشته، امروز نسبتاً بهتر بودیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران در ادامه باید با اینکه بضاعت نساجی وبازیکنانی که دراختیار دارد، همین هست، گفت: بضاعت ما همین است و باید با همین شکل جلو برویم و باید ببینیم در آینده چه می گردد.

مهاجری دربخش دیگری با بیان اینکه من نساجی را دوست دارم و این تیم گوشه ای از زندگی ام است، ادامه داد، من به عشق تیم نساجی و هوادارانش اینجا هستم. اگر مسئولان احساس می نمایند که فرد دیگری می تواند به تیم یاری کند، من دستش را می بوسم و می روم تا نساجی نجات پیدا کند.

وی اضافه نمود: امروز رفتن راحت ترین کار است، البته اگر کار درست گردد.

وی اضافه نمود، البته از صندلی کنونی همه ناراحت هستیم و البته هیچ کسی به اندازه من ناراحت نیست، چون اعتبار و عشقم را اینجا گذاشته ام.

بازیکنان نساجی به خودشان بیایند

سرمربی تیم نساجی مازندران در ادامه با بیان اینکه این شکل کار بازیکنان خوب نیست و آنها باید به خودشان بیایند، گفت: در هفته ای که گذشت، تمرینات خوبی داشتیم و امیدواری زیادی در بین بازیکنان وجود داشت. اگر در همان ابتدای بازی یکی از آن سه موقعیت مان گل می شد، استرس بازیکنان نیز کم می شد و راحت تر کار می کردیم.

مهاجری یادآورشد، که اگر بناست که اینجا کار کنیم، همه باید یاری نمایند. اینکه بخواهیم یکدیگر را تخریب کنیم، خوب نیست.

بازی آسان نداریم

سرمربی تیم نساجی مازندران درخصوص اینکه چه برنامه ای برای بازی های مهم وسخت پیش رو دارید، اضافه نمود: چیزی به اسم بازی آسان نداریم، بلکه بازی های لیگ سخت و سخت تر هستند. اگر در شرایط فعلی شش بازیکن بیرون بروند، کار درست می گردد؟ واقعاً اگر با رفتنم اوضاع درست می گردد، می روم

مهاجری ادامه داد، دربازی امروز چند بازیکن نساجی را در اختیار نداشتیم. بحیرایی آنفلوآنزا گرفته و سعید کریمی هم مشکل معده داشت، نوید عاشوری، مجتبی شیرین و مجتبی بیژه نیز حضور نداشتند درچنین شرایطی باید ترکیب تیم آماده بازی مهم می شد.

وی ابرازامیدواری کرد، که شرایط تیم نساجی در بازی ها پیش رو واحساس مسئولیت بیشتری که بازیکنان نساجی از خود نشان دهند، شرایط تیم به روال عادی برگردد.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های نساجی مازندران وپارس جنوبی جم درچارچوب هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصرجمعه در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار گردید ودو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.

نساجی با این تساوی 20 امتیازی وبه رده یازدهم جدول صعود کرد وتیم پارس جنوبی جم هم با 17 امتیاز در رده سیزدهم جدول نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 716

به "زمین خراب مانع بازی خوب نساجی شد، مسئولان تیم بگویند می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین خراب مانع بازی خوب نساجی شد، مسئولان تیم بگویند می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید