روش کلاهبرداری امدادگران غیرمجاز خودرو

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران - رئیس اتحادیه اتو سرویس و امداد خودرو تهران گفت: امدادگران غیرمجاز با دست کاری خودرو های پارک شده، اقدام به از کار انداختن خودرو نموده و سپس به عنوان امدادخودرو گذری به ساده ترین روش، اقدام به تعمیر خودرو نموده و دستمزد های کلان از مالک دریافت می کردند.

روش کلاهبرداری امدادگران غیرمجاز خودرو

آقای محسن فقیهی می گوید: در ایام نوروز و شروع سفرهای نوروزی مانند سال های قبل از کرونا، اندازه کلاهبرداری ها در قالب امداد خودرو نیز افزایش می یابد. به عنوان مثال خودرویی با کوچکترین عیب یابی را این کلاهبرداران به بهانه اینکه خودرو نیازمند تعمیرات اساسی است، موتور ماشین را پیاده و مبالغ بسیار زیادی از صاحب خودرو دریافت می نمایند.

به گفته رئیس اتحادیه اتو سرویس، کارواش، پارکینگ و امداد خودرو تهران، متاسفانه دستگاه های نظارتی از تخلف امداد خودرو های غیر مجاز و کلاهبرداری آن ها خبر دارند، اما تا امروز اقدامی عملی انجام نداده اند حجم کلاهبرداری ها در حوزه امداد خودرو ها به حدی افزایش یافته که به نظر می رسد از فرط تکرار، به موضوع عادی و پذیرفته شده تبدیل شده است.

هم اکنون افزایش قارچ گونه شرکت های امداد خودرویی متفرقه در حالی است که مصرف نمایندگان ایرانی حتی از خدمات امداد خودرو های رسمی که زیر نظر شرکت های تولیدنماینده و واردنماینده خودرو فعالیت می نمایند نیز راضی نیستند چه برسد به شرکت های متفرقه ای که هیچگونه نظارتی بر نوع عملکرد و خدمات آن ها وجود ندارد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1970

به "روش کلاهبرداری امدادگران غیرمجاز خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش کلاهبرداری امدادگران غیرمجاز خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید