رقابت ایران و آمریکا برای کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشتی آزاد جوانان دنیا

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، تیم ملی کشتی آزاد که سال گذشته به مقام سومی جوانان دنیا رسید، برای کسب نایب قهرمانی مسابقات با تیم آمریکا در رقابت است.

رقابت ایران و آمریکا برای کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشتی آزاد جوانان دنیا

به گزارش خبرنگاران، سال گذشته سه تیم آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان فرنگی ایران در مسابقات دنیای به مقام قهرمانی رسیدند و تنها تیم ملی آزاد جوانان بود که با یک طلا، یک نقره و یک برنز در سکوی سومی ایستاد.

سال جاری از دنیای هایی که تاکنون برگزار شده تیم ملی آزاد نوجوانان به خاطر یک اشتباه فردی و دیسکالیفه شدن کشتی گیر وزن 51 کیلوگرم، عنوان قهرمانی را با نایب قهرمانی عوض کرد و تیم ملی فرنگی نوجوانان قهرمان دنیا شد. تیم ملی آزاد جوانان نیز با توجه به درخشش روس ها در رقابت های 5 وزن اول با یک طلا، یک نقره و دو برنز و شانس کسب دو طلا و سه برنز دیگر در رقابت های 5 وزن دوم قهرمانی شان را از شب گذشته مسجل کردند و حالا رقابت نایب قهرمانی بین دو تیم ایران و آمریکا وجود دارد.

تیم ایران اکنون با 2 طلا و یک برنز از 5 وزن اول و یک شانس طلا و دو شانس برنز همراه با آمریکایی که در 5 وزن اول فقط یک مدال نقره گرفته بود و در 5 وزن دوم شانس سه طلا و دو برنز را دارد، برای نایب قهرمانی با هم رقابت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 198

به "رقابت ایران و آمریکا برای کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشتی آزاد جوانان دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت ایران و آمریکا برای کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشتی آزاد جوانان دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید