رفت و آمد در باتومی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، یکی از سوالاتی که برای گردشگران تور باتومی پیش می آید این است که در سفر به این شهر ساحلی بهتر است برای جابجایی از نقطه ای به نقطه دیگر از چه وسیله ای استفاده کنیم . باید گفت که برای رفت و آمد در باتومی می توان از بین گزینه های اتوبوس ، مینی بوس ، تاکسی و دوچرخه مناسب ترین را انتخاب نمود . فقط توجه داشته باشید که با توجه به کوچک بودن شهر باتومی با یک پیاده روی و ماجراجویی یک ساعته می توان شهر را زیر پا گذاشت . در سفرهای درون شهری همراه داشتن نقشه باتومی را از قلم نیاندازید تا در هنگام ضرورت از آن استفاده کنید .

رفت و آمد در باتومی

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

حمل و نقل درون شهری در باتومی

همانگونه که در بالا بیان شد تاکسی ، اتوبوس ، مینی بوس و دوچرخه از گزینه های مناسب برای سفرهای درون شهری هستند . البته کرایه خودرو از هتل محل اقامت نیز راه دیگری برای طی مسافت های شهری است . در ادامه در خصوص هر گزینه توضیحی ارائه شده است با خبرنگاران همراه باشید .

اتوبوس

یکی از بهترین راه های رفت و آمد در باتومی استفاده از اتوبوس است . اتوبوس هایی که در خطوط مختلف باتومی فعالیت می نمایند تمیز و به روز هستند و با دریافت یک لاری به عنوان کرایه ، مسافران را از مکانی به مکان دیگر انتقال می دهند . اگر قصد دارید در سفر به باتومی از فرودگاه تا شهر را با اتوبوس طی کنید به یاد داشته باشید که خطوط 9 و 10 مختص این کار هستند .

مینی بوس

در مسیرهای مختلف باتومی مینی بوس های متعددی وجود دارند . این مینی بوس ها با هزینه 40 تا 60 تتری در ناوگان حمل و نقل درون شهری ایفای نقش می نمایند . با سوال از شهروندان و اهالی باتومی می توان از مسیرها و ساعت حرکت مینی بوس ها اطلاع یافت .

تاکسی

در باتومی سریع ترین راه برای طی فواصل شهری استفاده از تاکسی است . این گزینه معمولا به صورت 24 ساعته در دسترس است . بهتر است از تاکسی هایی که تاکسی متر دارند بهره برد . هزینه ورود به تاکسی 2 تا 4 لاری است و برای هر کیلومتری که طی می گردد یک لاری به مبلغ کرایه افزوده می گردد .

دوچرخه

در باتومی مسیرهای مختلفی برای دوچرخه سواری وجود دارد . شما با کرایه دوچرخه می توانید به بخش های مختلف شهر سر زده و در سواحل زیبای باتومی به گردش بپردازید . در این شهر مسیرهای مخصوص دوچرخه با خط قرمز متمایز شده اند .

منبع: لذت سفر
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 792

به "رفت و آمد در باتومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفت و آمد در باتومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید