معرفی هتل Crown Plaza در آنتالیا

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، هتل کرون پلازا

ساحل کنیالتی یکی از دو ساحل اصلی آنتالیا است و در قسمت غربی آنتالیا واقع شده است. آب درخشان و آبی این ساحل به همراه سنگریزه های زیبای آن باعث شده که کنیالتی از پرطرفدارترین سواحل آنتالیا باشد. طول این ساحل 7 کیلومتر است و در داخل آن یک پارک آبی مفرح و زیبا، کافه ها، رستوران ها و هتل های زیادی واقع شده است. یکی از هتل های لوکس این ساحل، هتل کرون پلازا (Crowne Plaza) است که امروز می خواهیم درباره آن صحبت کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

معرفی هتل Crown Plaza در آنتالیا

هتل 5 ستاره و لوکس کرون پلازا در ساحل معروف کنیالتی قرار گرفته است و بامنظرهی خیره نماینده از سواحل نیلگون مدیترانه تعطیلاتی فراموش نشدنی را برای شما به وجود می آورد. هتل 195 اتاق دارد که در این اتاق های لوکس امکاناتی مثل تلویزیون، حمام، چای و قهوه ساز و … دارید، بعلاوه از پنجره های بزرگ اتاق های خود می توانید در حالی که در حال استراحت هستید منظره زیبایی از دریا و ساحل داشته باشید.

در هتل هم استخر سرپوشیده و هم استخر فضای آب وجود دارد که افراد با سلیقه های مختلف را راضی می نماید.

در چند قدمی هتل ساحل قرار گرفته است، در این ساحل توانید در حالی که در حال خوردن نوشیدنی خنک هستید به غروب خورشید نگاه کنید و یا در آب های تمیز و خنک آن مشغول شنا شوید. هتل سه رستوران دارد که می توانید از میان صبحانه بوفه آن غذاهای متنوعی را برای صبحانه انتخاب کنید و برای ناهار و شام هم در آن ها انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می گردد، یکی از رستوران ها در طبقه دهم هست که منظره زیبایی از دریا دارد.

کارکنان گرم و صمیمی همواره آماده هستند تا شما را هدایت و یاری نمایند، آن ها به خوبی توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی را دارند. در لابی یک کافه وجود دارد که در آن انواع نوشیدنی های گرم و سرد مختلف حاضر است و در هنگام شب پیانیست ماهری در این کافه پیانو می زند.

در طبقه اول هتل سالن زیبایی و باشگاه قرار گرفته است که می توانید از امکانات مجهز آن ها بهره ببرید. مغازه های مختلفی هم در طبقه اول پیدا می کنید که می توانید از آنجا سوغاتی خریداری کنید.

در همه قسمت های هتل وای فای رایگان و پرسرعت وجود دارد که بدون هیچ رمز عبوری می توانید به آن دسترسی و نیازهای اینترنتی خودتان را برآورده کنید. در قسمت پذیرش هتل می توانید درخواست کرایه اتومبیل یا دوچرخه دهید و در محوطه حیاط یا ساحل دوچرخه سواری کنید. فعالیت های تفریحی هتل به غیر از شنا در استخر و دوچرخه سواری، بازی تنیس و بیلیارد است، بعلاوه برای بچه ها هم زمین بازی اختصاصی در نظر گرفته شده است.

فاصله هتل تا آکواریوم آنتالیا 3.2 کیلومتر، تا پارک ساحلی کنیالتی 3.2 کیلومتر، تا موزه آنتالیا 5.3 کیلومتر، تا پارک ساحلی لارا 16.1 کیلومتر و تا پارک پروانه آنتالیا 20 کیلومتر است. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه آنتالیا است که در فاصله 16.6 کیلومتری آن قرار گرفته است.

منبع: tripadvisor.in

منبع: الی گشت
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1961

به "معرفی هتل Crown Plaza در آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل Crown Plaza در آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید