راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی همراه

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، روزنامه شهروند: اسپیکرهای وایرلس به سرعت به شهرت رسیدند و تقریبا هر فروشنده عمده لوازم الکترونیک یک مدل بی سیم از هر نوعی دارد. اسپیکرها از نظر اندازه، شکل و حتی نوع ارتباط وایرلسی که استفاده می نمایند تفاوت های زیادی دارند، اما این فهرست احتمالا یک اسپیکر خواهد داشت که برای شما مناسب است. با این حال، قبل از هر چیز دیگری، شما باید معین کنید که چگونه می خواهید بی سیم کار کنید. علاوه بر نوع ارتباط وایرلس، باید درباره نوع اسپیکری که می خواهید، فکر کنید.

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی همراه

اسپیکرهای کوچکتر باتری خور (معمولا بلوتوث) مفیدند چون می توانید آنها را هر جایی ببرید، اما صدای آنها خیلی بلند نمی گردد. اسپیکرهای بزرگتر عموما صدای کامل تر و باس غنی تری فراوری می نمایند، اما گران ترند و معمولا قابل حمل نیستند. اسپیکرهایی که برای منظورهای خاص هستند نیز در چند سال اخیر پشتیبانی وایرلس را به دست آورده اند و بسکمک از اسپیکرهای ساوندبار و استریوی PC دارای ویژگی بلوتوث یا یک سیستم وای فای هستند. با توجه به سیل اسپیکرهای بلوتوثی که در سال های اخیر دیده ایم، امروزه اسپیکرهای وایرلس خیلی بیشتری نسبت به اسپیکرهای سیمی موجودند.

بیشتر اسپیکرهای بلوتوث را می توان به هر جایی برد و استفاده کرد. بعضی اسپیکرها از جمله بیشتر اسپیکرهای متکی به وای فای، خیلی بزرگتر هستند و باید همواره به برق باشند، این ممکن است به نظر مشکل برسد، اما مزایای خودش را دارد. اندازه و قدرت دایمی به این معناست که این اسپیکرها می توانند از یک اسپیکر بلوتوث ظریف که می توان آن را در کیف گذاشت خیلی بلندتر شوند. آنها گزینه های مناسبی هستند برای آنکه فقط در اتاق نشیمن خود قرارشان دهید و هر وقت می خواهید در خانه موسیقی گوش کنید از آنها بهره ببرید.

اسپیکر JBL / مدل Go

گوش کردن به موسیقی در گردش های روزانه، حس وحال بسیار خوبی به شما می بخشد. شرکتJBL محصولی را تحت عنوانGo روانه بازار نموده که درواقع یک اسپیکر قابل حمل دوست داشتنی است. این اسپیکر ابعاد بسیار کوچکی دارد؛ طوری که به راحتی در کف دست قرار می گیرد. حجم صدای فراوریی توسط این محصول شرکت جی بی ال با ابعاد آن قابل قیاس نیست و صدایی بسیار بلند و قدرتمند را حتی در فضاهای باز ارایه می نماید. اسپیکر GO به وسیله بلوتوث به تلفن همراه یا پخش نماینده صوتی شما متصل می گردد و اطلاعات موسیقی را دریافت می نماید. اگر تلفن همراه یا پخش نماینده صوتی تان از بلوتوث پشتیبانی نمی نماید، جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ چرا که مهندسان شرکت جی بی ال، GO را به یک درگاه 3,5 میلی متری صدا تجهیز نموده اند. GO انرژی خود را از یک باتری داخلی 600 میلی آمپری تامین می نماید. به کمک این باتری، GO شما را تا 5 ساعت همراهی می نماید. برای یک بار شارژ کامل این اسپیکر خوش ساخت، تنها به 1.5 ساعت زمان احتیاج خواهید داشت.

  • نقاط قوت:

    صدای فراوریی قدرتمند، اندازه کوچک، قیمت مناسب در برابر کیفیت، کیفیت پخش صدای خوب، دارای رنگ بندی
  • قیمت:

    250 هزار تومان

اسپیکر میفا / مدل F1

F1 اسپیکری قابل حمل است که توسط کمپانی میفا (Mifa) طراحی و فراوری شده و قادر است صدایی باکیفیت و شفاف را با توان 3 وات RMS به شما ارایه دهد. طراحی این اسپیکر بسیار زیبا و جذاب است و در رنگ های بسیار شاد و متنوع فراوری شده است، بنابراین به سرعت نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. اسپیکر میفا F1 قادر است به صورت بی سیم و به وسیله بلوتوث به گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و هر دستگاهی که دارای بلوتوث است متصل گردد؛ البته این محصول دارای شیار کارت حافظه است؛، بنابراین می توانید موسیقی های مورد علاقه خود را که البته باید در فرمت های MP3, WMA, WAV, FLAC, APE باشد، روی کارت حافظه microSD کپی و آن را داخل شیار کارت حافظه اسپیکر وارد کنید و از گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه خود با کیفیت بالا و بیس عمیق لذت ببرید. صدای این بلندگو نسبت به ابعاد و وزنش بسیار خوب است و می تواند صدایی باکیفیت همراه با صدای بیسی عمیق فراوری کند. اسپیکر میفا F1 انرژی مورد احتیاج خود را از یک باتری لیتیوم یونی 1100 میلی آمپر ساعتی قابل شارژ داخلی تأمین می نماید که قادر است تا 8 ساعت برای شما به صورت مداوم موسیقی پخش کند.

  • نقاط قوت:

    دارای شیار کارت حافظه، دارای گیره کارابین، کیفیت پخش صدای عالی، قیمت خوب در برابر کیفیت، اندازه کوچک، دارای رنگ بندی
  • قیمت:

    240 هزار تومان

اسپیکر شیاومی / مدل Square Box 2

اسپیکر قابل حمل شیاومی اسپیکری بلوتوثی است. این محصول مجهز به یک باتری 1500 میلی آمپری است که 8 ساعت توانایی پخش مداوم موسیقی دارد. میکروفن تعبیه شده برای Xiaomi Square Box 2 امکان برقراری تماس تلفنی را هم فراهم نموده است. این اسپیکر به وسیله بلوتوث نسخه 4 به پخش نماینده متصل می گردد و تا مسافت 10 متر را به راحتی پوشش می دهد. Square Box 2 با اغلب تلفن های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و ios سازگاری دارد. کلیدهای کنترل دستگاه شامل تعویض موزیک و روشن و خاموش کردن دستگاه روی آن تعبیه شده است و در سمت چپ یک پورت Micro USB برای شارژ و جک 3,5 میلی متری برای اتصال به وسیله سیمAUX طراحی شده است.

  • نقاط قوت:

    کیفیت پخش صدای خوب، قیمت مناسب نسبت به کیفیت، اندازه متوسط، دارای رنگ بندی
  • قیمت:

    300 هزار تومان

اسپیکر تسکو / مدل TS 2326

اسپیکر بلوتوثی مدل TS 2326 ساخت شرکت تسکو است که علاوه بر طراحی زیبا، امکانات متعددی هم دارد. بدنه این اسپیکر حدودا 20 سانتی متر طول دارد و از یک دست بزرگتر است. به همین دلیل، جابه جایی آن در یک کیف کوچک یا در جیب لباس امکان پذیر نیست و باید برای این کار به فکر یک کیف بزرگ یا کوله پشتی باشید؛ البته از طرفی این بزرگ بودن بدنه باعث شده دو بلندگو با قطر درایو 39 میلی متری در آن جای گیرد که در مجموع توان خروجی 6 وات RMS را دارند. این اسپیکر به وسیله اتصال بلوتوث نسخه 2,1، درگاه های 3.5 میلی متری صدا و USB و شیار کارت حافظه به انواع ابزارها متصل می گردد و مجهز به رادیو FM است. باتری این محصول از نوع لیتیوم-یونی با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعتی است و به وسیله یک پورت USB می توان آن را شارژ کرد. روی بدنه این اسپیکر چهار کلید لمسی تعبیه شده که برای تنظیم صدا، قرار دادن در حالت رادیو و برقراری تماس هاست. به واسطه یک میکروفن داخلی، این اسپیکر قابلیت مکالمه هم دارد.

  • نقاط قوت:

    صدای قوی، ورودی های متنوع، کیفیت پخش صدای خوب، قیمت معمولی نسبت به کیفیت، سایز متوسط
  • قیمت:

    523 هزار تومان
منبع: برترین ها
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 162

به "راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی همراه" امتیاز دهید

5 کاربر به "راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی همراه" امتیاز داده اند | 4.2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی همراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید