رادیو معارف باید یک نهاد معرفتی باشد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، معاون صدای رسانه ملی همزمان با سالگرد تاسیس رادیو معارف امروز 9 تیرماه در جمع اهالی این رادیو حاضر شد.

رادیو معارف باید یک نهاد معرفتی باشد

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی معاونت صدا، در ابتدای این ملاقات، دکتر حمید شاه آبادی، معاون صدا با حضور در جلسه شورای مدیران این رسانه دینی، پس از شنیدن گزارش عملکرد و نظراتی که برخی مدیران در جهت ارتقای کیفیت رادیو معارف مطرح کردند، ضمن اشاره به صندلی ویژه رادیو معارف بر این نکته تاکید نمود که باید توجه داشت این شبکه رادیویی در کنار مخاطب خاص، مخاطب عام فراوانی هم دارد و باید به عنوان یک نهاد دینی معرفتی، برای تمام افراد ملجأ و پناه بوده و برای حالات مختلفی که هر فردی می تواند داشته باشد برنامه سازی مناسبی داشته باشد و باید همه سلیقه ها را در نظر گرفت.

وی تاکید نمود : در این شبکه رادیویی با همه محدودیت های برنامه سازی و در عین سختی ها فراوری برنامه باید توأم ظرافت و هنر باشد و باید این مهم بیش از پیش در رادیو معارف مورد توجه قرار گیرد.

سپس معاون صدا در نشست صمیمی با برنامه سازان این شبکه ضمن شنیدن سخنان و دغدغه ها، درخواست ها و مطالبات عوامل رادیو معارف و پاسخ به سوالات ایشان از برنامه سازان و برنامه های پیروز طی دو فصل پاییز و زمستان سال 98 تقدیر کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1000

به "رادیو معارف باید یک نهاد معرفتی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادیو معارف باید یک نهاد معرفتی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید