خبرنگاران افتتاح و اجرای 84 پروژه در دشتی شروع شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، بوشهر- خبرنگاران- همزمان با بزرگداشت هفته دولت روز یکشنبه افتتاح یا عملیات اجرایی 84 پروژه عمرانی و طرح مالی با اعتبار یکهزار و 442 میلیارد ریال در شهرستان دشتی استان بوشهر شروع شد.

خبرنگاران افتتاح و اجرای 84 پروژه در دشتی شروع شد

فرماندار دشتی در آیین افتتاح و شروع عملیات اجرایی این پروژه ها در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استاندار بوشهر گفت: امروز از مجموع 84 پروژه افتتاحی و اجرایی این شهرستان در هفته دولت سال جاری 9 پروژه با اعتبار 744 میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری و یا کلنگ زنی شد.

عبدالله نادری گفت: در این ارتباط پروژه نوسازی شبکه آب روستای لاور شرقی به طول 19 کیلومتر با 21 میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد که یکهزار نفر جمعیت روستا را تحت پوشش قرار داده و مشکل سال های گذشته روستا را رفع می نماید.

وی اضافه نمود: از دیگر پروژه های افتتاحی این شهرستان نصب و راه اندازی سه سایت بی.تی.اس ایرانسل با اعتبار 60 میلیارد ریال در سه روستای بخش شنبه شامل روستاهی کاردنه، حناشور و سهو است که بیش از 6 روستا و بویژه راستا خورموج به دشت پلنگ را تحت پوشش قرار می دهد.

نادری گفت: تنها روستای فاقد پوشش ایرانسل در این منطقه روستای دهوک است که با توجه به انجام اقدام های اولیه آن انتظار است اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اهتمام لازم را برای اجرای این پروژه داشته باشد.

وی اضافه نمود: نصب و راه اندازی و ارتقا تکنولوژی از 2 جی به سه جی و چهار جی در 6 سایت همراه اول در شهرستان دشتی با اعتبار 106 میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاحی هفته دولت در شهرستان دشتی است.

نادری مطرح کرد: عملیات آبخیزداری در منطقه لاور نیز با اعتبار 12 میلیارد ریال، نگارخانه خورموج به مساحت 430 مترمربع با 9 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید که بخش زیادی از مسائل منطقه را حل می کند.

وی گفت: پانسیون 6 واحدی پزشکان بیمارستان زینبیه خورموج با 28 میلیارد ریال اعتبار و 1.8 هکتار گلخانه با اشتغال 18 نفر و سرمایه گذاری 50 میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاحی شهرستان دشتی است.

نادری اظهار کرد: پروژه های عمران شهری خورموج نیز شامل پارک، آسفالت کوچه ها و معابر با 47 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

وی گفت: همچنین امروز عملیات اجرایی پروژه های انتقال آب از تنگ سدر به روستای لاور شرقی به طول چهار کیلومتر با 30 میلیارد ریال اعتبار و 10 کیلومتر راهسازی با 257 میلیارد ریال است که از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان تامین شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1092

به "خبرنگاران افتتاح و اجرای 84 پروژه در دشتی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افتتاح و اجرای 84 پروژه در دشتی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید