حضور 341 ناشر در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران/قم رییس اتحادیه ناشران قم گفت: 580 ناشر برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند که در نهایت به دلیل کمبود مکان مناسب از 341 ناشر برای حضور دعوت شد.

حضور 341 ناشر در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ قیمت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

حمید فرخی در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان که امروز برگزار گردید، عنوان نمود: چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان روز پنج شنبه ساعت 15 و 30 دقیقه در محل نمایشگاه دائمی استان قم با حضور دکتر لاریجانی افتتاح می گردد.

وی اضافه نمود: درب های نمایشگاه از روز آدینه 13 دی ماه بر روی مردم باز خواهد شد و بازدید مردم از این نمایشگاه از ساعت 15 الی 22 می باشد.

رییس اتحادیه ناشران استان قم با اشاره به حضور حداکثری ناشران در این نمایشگاه اظهار کرد: 580 ناشر برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند که در نهایت به دلیل کمبود مکان مناسب از 341 ناشر برای حضور دعوت شد.

وی اضافه نمود: 90 هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف دینی، حوزوی، عربی، ادبیات، تاریخ و فلسفه، هنر، پزشکی، حقوق، دانشگاهی، زبان، یاری آموزشی، کشاورزی، روانشناسی و کودک و نوجوان در نمایشگاه ارائه می شوند.

خرمی توضیح داد: در حاشیه برگزاری نمایشگاه نشست های تخصصی کودک و نوجوان با حضور مشاورین و صاحب نظران این موضوع برگزار خواهد شد.

وی گفت: 500 میلیون تومان بن کارت خرید کتاب در نمایشگاه توزیع خواهد شد، همچنین تمام کتاب های موجود در نمایشگاه با حداقل 30 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 624

به "حضور 341 ناشر در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 341 ناشر در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید