جلب رضایت گردشگران اولویت مراکز اقامتی کردستان است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای واصله، جلب رضایت گردشگران اولویت مراکز اقامتی کردستان است.

جلب رضایت گردشگران اولویت مراکز اقامتی کردستان است

یعقوب گویلیان در بازدید تعدادی از مراکز اقامتی شهرستان بانه که با همراهی معاون جهانگردی و سرمایه گذاری استان و رئیس اداره میراث فرهنگی بانه انجام شد، اظهار کرد: استان کردستان از ظرفیت های بالایی در حوزه جهانگردی برخوردار است که با ارائه خدمات مطلوب و مناسب به جهانگردان میتوان فرصت های مالی مناسبی را ایجاد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی کردستان با اشاره به اسکان بیش از 850 هزار جهانگرد در اماکن اقامتی دائم و موقت استان در 4 ماهه اول امسال یادآور شد: جلب رضایت جهانگردان شاخص اصلی تداوم ورود مسافران به کردستان خواهد بود.

او با بیان اینکه در این فصل از سال ضریب اشغال اتاق و تخت در شهرهای استان مطلوب است، عنوان نمود: در حال حاضر 5 هزار تخت در قالب 32 هتل، 2 هتل آپارتمان، 24 مهمانپذیر، 2 اقامتگاه سنتی و 35 اقامتگاه بومگردی در استان برای اسکان و پذیرایی از مسافران وجود دارد.

تداوم و تشدید بازدید ها از تاسیسات جهانگردی کردستان

معاون جهانگردی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی کردستان گفت: واحدهای پذیرایی، اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و سایر تاسیسات جهانگردی استان براساس برنامه زمان بندی شده، به صورت مستمر مورد بازدید قرار میگیرند.

آرمان وطن دوست عنوان نمود: تشدید نظارت ها و تعهد مدیران تاسیسات جهانگردی در ارائه خدمات باکیفیت، زمینه ساز رضایت میهمانان در کردستان خواهد بود.

معاون جهانگردی و سرمایه گذاری کردستان از آمادگی کامل برای اسکان و پذیرایی از مسافران و جهانگردان در تعطیلات تابستان اطلاع داد و یادآور شد: با همکاری ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان، اقدامات لازم برای حضور مسافران و جهانگردان تابستانی در استان فراهم شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 26 مرداد 1401 بروزرسانی: 26 مرداد 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2039

به "جلب رضایت گردشگران اولویت مراکز اقامتی کردستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلب رضایت گردشگران اولویت مراکز اقامتی کردستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید