تمسخر الهام حمیدی درباره عمل های زیبایی اش !

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران: واکنش و تمسخر الهام حمیدی بازیگر زن مشهور به سوالی که طرفدارانش از او کردند و ظاهرا او ناراحت شده است.

تمسخر الهام حمیدی درباره عمل های زیبایی اش !

الهام حمیدی متولد آذر 1356 است. الهام حمیدی یک ازدواج ناموفق داشته است الهام حمیدی در سال 97 با علیرضا صادقی ازدواج کرد و ثمره این ازدواج یک پسر به نام الوین است. الهام حمیدی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد. الهام حمیدی در لایوی اینستاگرامی از حرف یکی از مردم درباره بوتاکس کردنش ناراحت شد.

به گزارش خبرنگاران،برخی از کاربران که فالوور الهام حمیدی بودند در لایو او به او اعلام کردند که روی صورتت عمل زیبایی انجام دادی که الهام حمیدی با خنده انها را مسخره کرد. یکی از کاربران گفت : چشم هاتو آنقدر بوتاکس کردی که باز نمی گردد. الهام حمیدی هم در واکنش به او چین پیشانی اش را نشان داد و با تمسخر گفت : اگر بوتاکس نموده بودم این چین ها نمی افتاد.

الهام حمیدی : سلبریتی ها باید مرفه باشند

درباره شرایط اقتصادی الهام حمیدی و همسرش شایعات زیادی است. خودش که می گویید اجاره نشین است ! اما ماشین پورشه سوار می گردد! و از طرفی از مرفه بودن بازیگران دفاع می نماید. نمی دانم چرا برخی ها دوست ندارند بازیگرها در آرامش باشند. در همه جای جهان ستاره ها زندگی مرفه و راحتی دارند. از بالیوود و هالیوود که بگذریم در همین ترکیه نیز همه ستاره ها زندگی مجلل و لوکسی دارند. اصلا قشر بازیگر قشر خاصی است که باید این گونه باشد چون مدام زیر ذره بین هستند. وقتی یک مراسم هست، بازیگرها بیشتر مورد توجه هستند و به همین دلیل باید ظاهر آراسته و مرتبی داشته باشند. در ایران درصد قابل توجهی از بازیگران حتی خانه شخصی ندارند و مستاجر هستند؛ مگر آنکه از خانواده ای مرفه آمده باشند یا در کنار بازیگری حرفه ای پولساز داشته باشند وگرنه از پول بازیگری، این هزینه ها تامین نمی شوند.

چرا الهام حمیدی کم کار شده است ؟

نمی توان گفت که الهام حمیدی برای خانواده و بچه داری کم کار شده چراکه او در چند سال اخیر واقعا کم کار شده و خب سال جاری بچه دار شده است. ولی علت اصلی اش هرچه هست از رفتار او در اینستاگرام هم می توان حدس زد که این اتفاق اتفاق افتاده است. الهام حمیدی مدتی است که فعالیتش در شبکه های اجتماعی کم شده و فیلم و سریالی بازی ننموده است و آنچه در تلویزیون پخش می گردد آثار گذشته او است که البته او مدتی قبل این اتفاق را به علت مافیا و باند بازی در سینما و تلویزیون دانست و عنوان نمود که تا وقتی یک نقش درست و در شان من و بدور از هرگونه مافیا بازی بهم پیشنهاد نگردد صبر می کنم و از کمبود اقتصادی نمی ترسم !

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه تفریح دارد.

منبع: رکنا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1787

به "تمسخر الهام حمیدی درباره عمل های زیبایی اش !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمسخر الهام حمیدی درباره عمل های زیبایی اش !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید