تماشاگر نژادپرست دربی منچستر شناسایی و دستگیر شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، طرفدار متخلف من سیتی که در دربی شهر منچستر به بازیکن شیاطین سرخ توهین نژادپرستانه کرد، شناسایی و دستگیر شده است.

تماشاگر نژادپرست دربی منچستر شناسایی و دستگیر شد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان انگلیس، طرفداری که شب گذشته (شنبه) در جریان بازی تیم های فوتبال منچستریونایتد و منچسترسیتی در استادیوم اتحاد برای فِرِد، بازیکن برزیلی شیاطین سرخ صدای میمون درآورد شناسایی شد.

این اتفاق هنگامی رخ داد که فرد برای زدن یک ضربه کرنر به طرفداران تیم میزبان نزدیک شد و در آنجا با استقبال سرد گروهی از آنها روبرو شد. در آن نقطه از میدان نه تنها اشیایی به سمت او پرتاب بلکه یک نفر هم به وضوح صدای میمون درمی آورد تا به بازیکن سیاه پوست میهمان توهین نموده باشد.

اکنون پلیس شهر منچستر اعلام نموده که این فرد که یک بازنشسته ارتش انگلیس است، دستگیر شده اما جزئیات بیشتری درباره او منتشر نشده است.

طبق اطلاعات موجود در صفحه فیسبوک این طرفدار که آنتونی بورک نام دارد، او یک مهندس عمران است. همسر سابق بورک در گفت و گو با نشریه دیلی میل خاطرنشان کرد که نیروهای پلیس منچستر صبح امروز بورک را دستگیر نموده اند، ضمن اینکه پیغام هایی تهدید به مرگ نیز برای اعضای خانواده او ارسال شده است.

او گفت: او امروز صبح دستگیر شد. او با من زندگی نمی نماید. واقعاً وحشتناک است. من و فرزندانم را تهدید به مرگ نموده اند. واقعاً شوکه شده ام. او اصلاً چنین آدمی نبود. خانواده خودش سیاه پوست هستند.

در همین حال مدیران شرکتی که بورک در آن کار می نماید نیز نسبت به رفتارنژادپرستانه او واکنش نشان داده و اعلام نموده اند که در حال آنالیز ماجرا هستند و در صورت اثبات تخلف این شهروند انگلیسی به طور جدی با او برخورد خواهند کرد.

باشگاه منچسترسیتی نیز با انتشار بیانیه ای اعلام نموده که با پلیس منچستر برای شناسایی عوامل سر دادن شعارهای نژادپرستانه در دربی شهر منچستر همکاری می نماید.

گفته می گردد این احتمال وجود دارد که بورک به دلیل رفتار نژادپرستانه اش به صورت مادام العمر از حضور در استادیوم اتحاد محروم گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 506

به "تماشاگر نژادپرست دربی منچستر شناسایی و دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشاگر نژادپرست دربی منچستر شناسایی و دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید