تخصیص 50 میلیارد تومان برای جایگزینی مدارس کانکسی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در یاسوج از تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار برای جایگزینی مدارس کانکسی استان کهگیلویه و بویراحمد اطلاع داد.

تخصیص 50 میلیارد تومان برای جایگزینی مدارس کانکسی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگاران، مهراله رخشانی مهر در آیین کلنگ زنی جمع آوری مدارس کانکسی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در راستای شعار دولت سیزدهم؛ عدالت بخشی و محرومیت زدایی و توسعه عدالت آموزشی، کلنگ زنی جمع آوری مدارس کانکسی کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

رخشانی مهر اضافه کرد: اگرچه در مورد ساخت مدارس و جمع آوری مدارس کانکسی، مخاطب سخنان رئیس جمهور، بنیاد مسکن کشور است؛ با این حال، وزارت آموزش و پرورش بر اساس دستور ریاست جمهور، اقدام به ساخت مدارس در این استان کرد.

وی گفت: امروز برنامه جمع آوری مدارس کانکسی بالای 15 نفر در دستور کار قرار گرفته و بنیاد برکت نیز در قالب خیر و در قالب طرح مشارکتی وارد این طرح شده است.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده،50 میلیارد تومان اعتبار مورد احتیاج برای جایگزینی مدارس کانکسی استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده که ابلاغ می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2009

به "تخصیص 50 میلیارد تومان برای جایگزینی مدارس کانکسی در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 50 میلیارد تومان برای جایگزینی مدارس کانکسی در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید