در پی توازن خدمات در منطقه ها شهری هستیم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار فرون آباد با بیان این که کل سطح شهر در برنامه ریزی های انجام شده دیده شده است، گفت: در پی توازن خدمات در منطقه ها شهری هستیم.

در پی توازن خدمات در منطقه ها شهری هستیم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از پاکدشت، احسان درویشی شهردار فرون آباد در این خصوص اظهار کرد: مدیریت شهری در پی توازن در بین منطقه ها شهری بوده و با توجه به امکانات و ابزارهایی که در خدمت دارد مسئولیت امور شهری را در دست دارد و در خدمت رسانی به مردم هیچ تفاوتی را بین منطقه ها لحاظ ننموده و در این خصوص هیچگونه تبعیضی برای محلات و نقاط شهر نداشته و نداریم.

وی با اشاره به این که شهر فرون آباد دارای جایگاه علمی و نخبگانی است که رتبه های برتر کشوری دارند و در زمینه ورزشی نیز مدال آوران کشوری و بین المللی در این شهر زندگی می نمایند که می توانند بازوان توانمندی برای مجموعه مدیریت شهری باشند، مطرح نمود: استفاده از توان علمی و فنی نخبگان و جوانان توانمند شهر در برنامه ریزی ها و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنان از روینمودهای مدیریت شهری است.

شهردار فرون آباد به مقوله ساخت و ساز غیرمجاز پرداخت و بیان داشت: ساخت و سازهای غیر قانونی به شهر و شهروندان آسیب جبران ناپذیری وارد نموده و در آینده نیز سیستم مدیریت شهری را دچار اختلال خواهد نمود.

درویشی اضافه نمود: بر این اساس کنترل ساخت و سازهای شهری در این دوره به صورت جدی آنالیز می گردد تا به این ترتیب از بار هزینه ها و خسارات احتمالی ناشی از آن به ویژه در مواقع بروز بحران های طبیعی همانند زلزله و سیل جلوگیری گردد.

وی با قدردانی از همراهی ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر با مجموعه شهرداری خواهان همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای پروژه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر شد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1871

به "در پی توازن خدمات در منطقه ها شهری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پی توازن خدمات در منطقه ها شهری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید