برترین و خوشبوترین مایع نرم کننده لباس

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، هیچ چیز بهتر از پوشیدن لباس های خوشبو و خوابیدن در ملحفه نرم نیست. شوینده های معمولی تنها لباس های شما را تمیز می نمایند، اما معمولا خبری از نرمی و بوی خوش در لباس ها نیست. از آنجایی که بعضی از شوینده های لباس باعث خشکی و زبر شدن لباس ها می شوند، استفاده از یک نرم نماینده خوشبو و قوی معمولا لازم است. علاوه بر این، بافت بعضی از لباس ها به گونه ای است که الکتریسیته را به خود جذب می نمایند. همین مساله باعث جذب گرد و غبار و زباله های ریز بر روی لباس می شوند.

برترین و خوشبوترین مایع نرم کننده لباس

به گزارش راهنماتو، یک نرم کننده مرغوب با برخورداری از ترکیبات موثر، الکتریسیته ساکن موجود بر روی لباس ها را از بین می برد. یکی دیگر از مزایای نرم کننده، ساده شدن اتوکشی لباس ها می باشد؛ یک نرم کننده خوب چین و چروک کمتری بر روی لباس ایجاد نموده و اتوکشی آن را ساده تر می نماید. در این مطلب قصد داریم خوشبوترین و پرطرفدارترین نرم کننده های حوله و لباس موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

سافتلن

شرکت پاکشو در سال 1380 بخشی از محصولات بهداشتی البسه خود مانند نرم کننده حوله و لباس و مایع لباسشویی را با برند سافتلن وارد بازار کرد. لباس ها در اثر شستشو با آب و مواد شوینده، به مرور نرمی و لطافت اولیه خود را از دست می دهند. نرم کننده های فراوری شده به وسیله شرکت سافتلن با برخورداری از فرمولاسیون ویژه از ایجاد خشکی و آسیب پذیری لباس ها به وسیله مواد شوینده جلوگیری نموده و با نفوذ به تار و پود لباس ها، نرمی و لطافت را در آن ها به ارمغان می آورند:

1- مایع نرم کننده حوله و لباس سافتلن مدل نباتی حجم 2 لیتر (قیمت: 58,000 تومان)

مایع نرم کننده حوله و لباس سافتلن مدل نباتی با برخورداری از اسانس کپسوله سبب نرمی و لطافت الیاف پارچه شده و الکتریسیته ساکن موجود در آن را از بین می برد. این محصول چین و چروک موجود بر روی لباس ها را کمتر نموده و عمر آن ها را بیشتر می نماید. این نرم کننده رایحه ای بسیار خوش دارد و با انواع پارچ ها نظیر کتان، پشم، ابریشم و الیاف مصنوعی سازگار است.

2- نرم کننده حوله و لباس سبز آبی سافتلن سری Aroma Soft میزان 1900 گرم (قیمت: 65,000 تومان)

این نرم کننده از ایجاد خشکی و آسیب پذیری مواد شوینده بر روی پارچه جلوگیری نموده و با نفوذ به تاروپود آن نرمی دلنشینی را برای پارچه به ارمغان می آورد. نرم کننده لباس سافتلن، سبب افزایش خاصیت جذب آب در حوله شده و پرز ها را نرم می نماید.

اکتیو

شستشو چه با مواد دستی چه ماشین لباسشویی سبب خشکی الیاف لباس می گردد. نرم کننده حوله و لباس اکتیو بدون تغییر در الیاف پارچه باعث نرمی و برطرف چسبندگی الیاف لباس ها شده، خاصیت جذب آب به وسیله حوله را افزایش داده و با برطرف پرز های ناشی از استفاده مداوم، نرمی و لطافت پارچه را باز می گرداند. محصولات اکتیو از سال 1387 وارد بازار شد و به علت کیفیت بالا، فرمول، اسانس و بسته بندی متفاوت خیلی زود جای خود را در سبد خرید خانواده های ایرانی باز کرد.

1- نرم کننده حوله و لباس آبی و صورتی اکتیو 2500 میلی لیتر (قیمت هر کدام: 56,000 تومان)

این نرم کننده با برخورداری از رایحه متفاوت گل ها بهاری از زبر شدن لباس ها جلوگیری نموده و با افزایش خاصیت جذب آب در حوله، نرمی پرز های آن را مجددا بازمی گرداند. وجود مواد موثر در این محصول چروک شدن لباس ها را به حداقل رسانده و اتوکشی آن ها را آسانتر می نماید. علاوه بر این از ایجاد چسبندگی و الکتریسیته ساکن در لباس ها جلوگیری می نماید. این محصول فقط قدرت نرم کنندگی دارد و به جای پودر و ماشین لباسشویی قابل استفاده نیست.

2- نرم کننده حوله و لباس اکتیو مدل Gold حجم 2500 میلی لیتر (قیمت: 57,000 تومان)

این نرم کننده لباس ها را مانند حریر لطیف نموده و نرمی فوق العاده ای برای حوله و لباس به ارمغان می آورد. این محصول اتوکشی لباس ها را ساده تر نموده و از خشکی و آسیب پذیری ناشی از شستشو با مواد شوینده جلوگیری می نماید.

تست

نرم کننده تست بافت پارچه و حوله را حفظ نموده و آن ها را بخوبی نرم می نماید و در هنگام استفاده از البسه حس دلپذیری را به ارمغان می آورد.

1- نرم کننده لباس تست مدل Morning Dew حجم 1000 میلی لیتر (قیمت: 27,000 تومان)

از قابلیت های این نرم کننده می توان به ایجاد نرمی و لطافت در حوله و البسه، جلوگیری از الکتریسیته ساکن، برخورداری از رایحه خوشبو و اتوکشی آسان اشاره نمود.

2- نرم کننده لباس تست مدل Spring Freshness حجم 1000 میلی لیتر (قیمت: 27,000 تومان)

این محصول دارای رایحه ای بی نظیر گل های بهاری بوده و مدت طولانی بر روی لباس باقی می ماند. بعلاوه لباس ها را نرم و لطیف نموده و حس دلپذیری برای شما به ارمغان می آورد. این محصول صرفا برای افزایش لطافت لباس ها طراحی شده است و قابلیت شویندگی و پاک کنندگی ندارد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2136

به "برترین و خوشبوترین مایع نرم کننده لباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین و خوشبوترین مایع نرم کننده لباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید