برنامه ای برای شهر موشها 3 ندارم، صادرات عروسک های موش ها

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، منیژه حکمت تهیه نماینده و کارگردان سینما در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه فیلم سینمایی شهر موشها 2 در شهر تورنتو با استقبال 60 هزار نفر روبرو شد، به خبرنگاران گفت: در حال حاضر پخش بین المللی شهر موشها 2 شروع شده و در کوشش هستیم این فیلم را برای ایرانیانی که در سراسر اروپا، آمریکا و آسیا زندگی می نمایند نمایش دهیم. خوشبختانه با ارائه این فیلم به کمپانی های خارجی توانستیم دستاوردهای خوبی به دست آوریم.

برنامه ای برای شهر موشها 3 ندارم، صادرات عروسک های موش ها

وی با اشاره به اینکه نمایش شهر موشها 2 به زودی در استرالیا شروع می گردد، بیان نمود: اکران شهر موشها 2 در کانادا با استقبال بسیاری همراه بود به طوری که تنها در شهر تورنتو 60 هزار بلیت فروخته شد. مهم تر از فروش گیشه این فیلم در خارج از ایران، شادی ای است که با اکران این فیلم برای مردم ایرانی در سراسر جهان ایجاد می گردد.

وی در پاسخ به اینکه آیا عروسک های شهر موشها 2 هم در کشورهای اروپایی و آمریکایی به فروش می رسد؟ شرح داد: اگر تقاضا از سوی این کشورها باشد حتما این عروسک ها را به کشورهای مورد نظر صادر می کنیم.

حکمت در خاتمه گفت: با توجه به اینکه ساخت شهر موشها 2 چهار سال به طول انجامید هنوز برنامه ای برای ساخت شهر موشها 3 نداریم، البته در حال حاضر چهار پروژه سینمایی در دست دارم که در سه تا از آنها به عنوان تهیه کننده و در یکی به عنوان کارگردان حضور دارم به همین دلیل نمی توانم به طور قطعی بگویم شهر موشها 3 ساخته می گردد.

شهر موشها 2 فیلم سینمایی عروسکی موزیکال ایرانی به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی محصول سال 1393 است. این فیلم در 85 سینما در سراسر کشور به نمایش درآمده است و بیش از 10 میلیارد تومان فروش داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 356

به "برنامه ای برای شهر موشها 3 ندارم، صادرات عروسک های موش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ای برای شهر موشها 3 ندارم، صادرات عروسک های موش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید