بدهکاری ها به مدت 5 سال تقسیط می گردد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران/زنجان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت بدهکاری ها چنانچه توسط کارگروه های تسهیل و برطرف موانع فراوری استان مصوب گردد، به صورت 60 قسط به مدت 5 سال تقسیط می گردد.

بدهکاری ها به مدت 5 سال تقسیط می گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

مصطفی سالاری در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان که در محل شرکت ایران ترانسفو برگزار گردید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مقاطعی از زمان امکان بخگرددگی جرایم وجود داشت اما در شرایط حاضر به دلیل اتمام مهلت قانونی آن، امکان پذیر نیست که امیدواریم در بودجه سال 99 مجددا امکان بخگرددگی جرایم فراهم گردد.

وی در مورد بخگرددگی جرایم بیان نمود: سازمان تامین اجتماعی از این امر که بخگرددگی جرایم به وقوع بپیوندد استقبال می نماید، به شرط آنکه قانون گذار اجازه آن را صادر کند و منع قانونی وجود نداشته باشد.

این مسئول در زمینه رسیدگی به اعتراض ها گفت: در حال حاضر در فرایند رسیدگی به اعتراضات تسریع اجرا شده و سعی بر این است که با اقدامات کارگروه ها، نهایت همکاری لازم در این زمینه وجود داشته باشد تا کارگاه های فراوریی دچار خسارت نشوند.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با میزان بدهی واحدهای صنعتی به این سازمان نیز اضافه کرد: 25 تا 30 هزار میلیارد تومان میزان بدهی افرادی است که سازمان تامین اجتماعی از آن ها طلب دارد، به عبارتی این افراد دارای فرد بیمه شده ای هستند.

استاندار زنجان نیز در ادامه این گفت وگو در مورد شرکت روغن نباتی دنیا بیان نمود: مشکل این شرکت تاکنون تا حد زیادی حل و می توان ادعا کرد که خط فراوری آن راه اندازی شده است.

فتح الله حقیقی در ارتباط با بدهی شرکت روغن نباتی دنیا اظهار کرد: این شرکت از گذشته بدهی بالغ بر 6 میلیارد تومان داشته است که بخشی از این بدهی به عنوان جریمه بوده و بنا شده که بدهی آن به صورت پلکانی محاسبه گردد تا مسئولان شرکت مذکور، زیاد تحت فشار قرار نگیرند و به این ترتیب یاری شایان توجهی به این مجموعه شده است.

وی اعلام نمود: غیر از شرکت روغن نباتی دنیا، چهار واحد فراوریی دیگر نیز که جزو واحدهای مشکل دار هستند، امیدواریم با دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مشکل شان حل و فصل گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 559

به "بدهکاری ها به مدت 5 سال تقسیط می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهکاری ها به مدت 5 سال تقسیط می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید