اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران در یزد به ثبت رسید

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مریم نبی زاده، رئیس انجمن گردشگری کودک استان یزد با اشاره به برنامه های این انجمن در زمینه پیوند بچه ها و مکتب عاشورا در ماه محرم، اظهار کرد: بچه ها از مهمترین وارثان مکتب عاشورا هستند که باید به منظور انتقال اسلام واقعی، درس های عاشورا و قیام امام حسین (ع) را بیاموزند و به همین دلیل برنامه هایی به ویژه در زمینه فراوری محتواهایی برای بچه ها در حال اجرا است.

اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران در یزد به ثبت رسید

وی از ثبت اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران در یزد با عنوان پیشرویان گردشگری گردو اطلاع داد و گفت: طرح گردشگری بچه ها در یزد به منظور توجه بیشتر به بچه ها یزدی و داشتن بچه ها شادتر از چهار سال پیش آغاز شده است.

وی با اشاره به پیگیری و اجرا طرح های کودک شادتر و کودک درون شادتر توسط این انجمن، توضیح داد: هدفمند شدن برنامه ها و تفریحات بچه ها براساس فلسفه خودشناسی در این گروه از ضرورت های پرورش بچه ها است.

این مسئول با بیان این که گردشگری کودک فرصتی برای پرداختن به طرح ها و ایده های مربوط به رشد بچه ها است، گفت: کودک فارغ از محدودیت ها می تواند به خودشناسی دست پیدا کند.

ایسنا نوشت، به گفته نبی زاده، در شرایط شیوع بیماری نیز فعالیت های انجمن تعطیل نیست و فراهم کردن بسترهای مناسب به منظور تامین امنیت بچه ها در سفرها را در دستور کار داریم.

منبع: گردشبان
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1107

به "اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران در یزد به ثبت رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران در یزد به ثبت رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید