اطلاعات جدیدی از گوشی پیکسل4a فاش شد ، از جک صوتی 3.5 میلی متری تا اسکنر اثر انگشت پشتی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، همانطور که همه تلفنهای جدید سال 2020 مورد توجه قرار دارند. یکی از اولین مواردی که این روزها مورد توجه واقع شده است این است که گوشی پیکسل4a چه امکاناتی دارد.

اطلاعات جدیدی از گوشی پیکسل4a فاش شد ، از جک صوتی 3.5 میلی متری تا اسکنر اثر انگشت پشتی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سال گذشته گوگل، گوشی های میان رده پیکسل 3a و3a XL را وارد بازار کرد. بخش بزرگی از اهمیت این گوشی ها به کیفیت دوربین مرتبط است.

امروزه یافتن تلفن با کیفیت کار سختی نیست اما انتخاب بین پرچمداران جدید سال 2020 قطعا سخت خواهد بود. همه ما انتظار داریم که گوگل همچنان در سال 2020 به ارائه یک گوشی میان رده رقابتی بپردازد و ممکن است در نیمه اول سال جدید میلادی شاهد این گوشی باشیم.

بررسی تفاوت های کلیدی بین پیکسل 4 فعلی و پیکسل a4 نشان از یک دوربین حفره دار (مشابه تلفن های گلکسی سامسونگ) ، دوربین تک عقب و جک صوتی 3.5 میلیمتری است. با توجه به پردازنده میان رده و عملکرد ضعیف باتری پیکسل 4 ، مطمئناً انتظار داریم باتری پیکسل 4a نسبت به پیکسل 4 بهبودی داشته باشد.

این صفحه نمایش کمی بزرگ تر از 5.6 اینچ و 5.7 یا 5.8 اینچ است. همچنین تصور می شود شاهد یک گوشی ارزان تر بدون نمایشگر 90 هرتزی در پیکسل 4 باشیم. همچنین ممکن است یک اسکنر اثر انگشت پشتی وجود داشته باشد که از نیاز به فناوری باز کردن قفل با کمک چهره پیشگیری کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 619

به "اطلاعات جدیدی از گوشی پیکسل4a فاش شد ، از جک صوتی 3.5 میلی متری تا اسکنر اثر انگشت پشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از گوشی پیکسل4a فاش شد ، از جک صوتی 3.5 میلی متری تا اسکنر اثر انگشت پشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید