پس از صفحه نمایش نوبت به قلم پرچمدار سامسونگ رسید تا از کار بیافتد!

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، گجت نیوز نوشت: مشکل تازه ای در سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا - Galaxy S23 Ultra گزارش شده است؛ اتصال قلم دیجیتال S-Pen به گوشی، خودبه خود قطع می گردد.

پس از صفحه نمایش نوبت به قلم پرچمدار سامسونگ رسید تا از کار بیافتد!

با ورود پرچمدار نو سامسونگ به بازار، کاربران کم کم در حال کشف مسائل آن هستند. اخیرا گزارش هایی از مشکل صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا منتشر شد که البته سامسونگ با انتشار یک بیانیه، آن را رد کرد. بعضی کاربران هم از دردسر کشیدن برای اتصال گوشی به Android Auto خبر داده اند. تازه ترین مشکل اما به قلم دیجیتالی گلکسی اس 23 اولترا مربوط می گردد.

ظاهرا اتصال S Pen به این گوشی در بعضی مواقع، خودبه خود قطع می گردد. نتیجه اینکه اگر در حال نوت برداری، طرح زدن یا هر کار دیگری با قلم باشید، کارتان لنگ می ماند.

البته کاربران درگیر مشکل، به چند راهکار ابتکاری هم رسیده اند. یکی از این راهکارها، ریست کردن S Pen است. برای انجام این کار، باید از اپ Settings به منوی Advanced Features بروید تا به آپشن های S Pen برسید و با زدن دکمه سه نقطه ای، آن را ریست کنید.

فعال کردن گزینه Keep S Pen connected هم می تواند یک راهکار بالقوه دیگر باشد. این گزینه به صورت دیفالت، غیر فعال است تا زمانی که از قلم دیجیتالی برای مدت طولانی استفاده نمی کنید، در مصرف انرژی صرفه جویی گردد. برای فعال سازی این عملکرد، از اپ Settings به منوی Advanced features بروید و با انتخاب S Pen، وارد Additional S Pen Settings بشوید.

فعلا سامسونگ از اظهارنظر رسمی دراین باره خودداری نموده؛ یا شاید هم وجود مشکل را به رسمیت نشناخته است. البته بیشتر کاربران، با چنین مسئله ای روبرو یا هنوز از آن باخبر نشده اند؛ ولی برای کسانی که به کرات از S Pen استفاده می نمایند؛ این می تواند کلافه نماینده باشد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 14 اسفند 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2134

به "پس از صفحه نمایش نوبت به قلم پرچمدار سامسونگ رسید تا از کار بیافتد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "پس از صفحه نمایش نوبت به قلم پرچمدار سامسونگ رسید تا از کار بیافتد!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از صفحه نمایش نوبت به قلم پرچمدار سامسونگ رسید تا از کار بیافتد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید