درز اطلاعات جدید از گلکسی M32

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، در شمار بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و در سال جدید، خانواده گوشی های سری ام سامسونگ یا بهترین گوشی های سری M سامسونگ بسیار جلب توجه می نمایند.

درز اطلاعات جدید از گلکسی M32

خبرنگاران| سامسونگ در سالیان اخیر توجه ویژه ای به بحث باتری در گوشی های هوشمند داشته است. کمپانی کره ای حتی در این مورد گلکسی ام 51 را به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده 2021 با باتری 7000 میلی آمپرساعتی روانه بازار ها نموده است.

اما در شمار بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و در سال جدید، خانواده گوشی های سری ام سامسونگ یا بهترین گوشی های سری M سامسونگ بسیار جلب توجه می نمایند.

به گزارش خبرنگاران؛در شرایطی که همه نگاه ها جلب گوشی های سری A و جدیدترین موارد معرفی شده آن از جمله گلکسی A32 به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G جهان است، سامسونگ در حال توسعه خانواده ام و کار روی گلکسی ام 32 است که از قضا ارتباط نزدیکی با سری A دارد و از جمله بهترین باتری گوشی 2021 محسوب می گردد.

طراحی

گفته می گردد که گوشی سامسونگ m32 نسخه بازطراحی شده گوشی ای 32 است، زیرا از زبان طراحی تقریباً یکسانی بهره برده اند. پنل پشتی و فریم گوشی m32 از پلاستیک ساخته شده و در پنل پشتی ماژول یکپارچه دوربین به چشم نمی خورد و سنسور ها به صورت جداگانه روی بافت پنل پشتی جای گرفته اند.

پنل جلو هم از بریدگی ناچ استایل برای میزبانی دوربین سلفی استفاده می نماید. سنسور اثرانگشت در گوشی m32 سامسونگ به صورت اپتیکال در زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد و همچنین تم رنگی مشکی، سفید، آبی و بنفش برای آن لحاظ می گردد .

دوربین

گلکسی M32 در مجموع دارای 5 دوربین است. در بخش جلوی گوشی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی به صورت ناچ قطره ای خودنمایی می نماید. در بخش پشتی، گلکسی ای 32 میزبان دوربین چهارگانه متشکل از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی است.

این گوشی در بخش دوربین فارغ از سنسور سلفی 20 مگاپیکسلی از دوربین چهارگانه اصلی شامل بر دوربین های 64/8/5/5 مگاپیکسلی استفاده می نماید. فارغ از این همچنان در سال جدید انتظار ارائه بعضی محصولات دیگر از سوی سامسونگ در خانواده ام را داریم.

باتری

این گوشی هوشمند از یک باتری 6 هزار میلی آمپرساعتی بهره مند است. اخیرا یک باتری جدید محصول سامسونگ از سوی پایگاه معتبر DEKRA تاییدیه امنیت دریافت نموده است و با شماره مدل EB-BM325ABN در ظرفیت 5830 میلی آمپر ساعت ثبت شده است. البته احتمالا کره ای ها بنابر مصالح بازاریابی و موارد اینچنینی از ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت استفاده خواهند کرد.

نمایشگر

گوشی سامسونگ m32 به یک نمایشگر سوپر آمولد 6.4 اینچی مجهز خواهد شد که رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل، نسبت تصویر 20:9، تراکم پیکسلی 411 پیکسل بر اینچ را ارائه خواهد داد. از دیگر معینات قابل توجه نمایشگر می توان به نرخ نوسازی 90 هرتز و روشنایی 800 نیت اشاره نمود. بعلاوه، 84.6 درصد مساحت پنل جلو نیز به نمایشگر اختصاص داده شده است.

قیمت

قیمت گوشی m32 هنوز به طور دقیق معین نشده، زیرا هنوز گوشی m32 به بازار موبایل معرفی نشده است؛ اما با در نظر داشتن برچسب قیمتی نسخه های پیشین می توان گفت گوشی سامسونگ m32 قیمت تقریبی در بازه 300 دلار خواهد داشت. قیمت گلکسی m32 یکی از نقاط قوت و معینه های محبوبیت این نسخه خواهد بود که در کنار سایر ویژگی هایش یک امتیاز در بین سایر رقیبان برای آن تلقی می گردد.

ارزش خرید

بازار میان رده ها همواره میزبان نسخه های جدید اقتصادیست، زیرا کاربران زیادی پیوسته به دنبال گوشی های جدید با قیمت مناسب هستند. مهمان جدید این بازار، گوشی سامسونگ گلکسی m32 خواهد بود که ارزش خرید بالایی دارد و براساس گزارشات نسبت به نسخه پیشین خود بهبود هایی داشته است. با خرید گوشی m32 می توان با یک تیر دو نشان را هدف گرفت؛ هم می توان هزینه کمتری نسبت به قیمت گوشی های سامسونگ دیگر صرف کرد و هم می توان از یک مدل خوش ساخت که جوابگوی احتیاج های کاربری روزانه بوده نیز بهره مند شد..

سامسونگ اوایل سال میلادی چدید از گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا به عنوان شماری از بهترین گوشی های 2021 نیز رونمایی به عمل آورد و در ادامه گلکسی A12 و گلکسی M02 را به عنوان ارزان ترین گوشی های 2021 ارائه کرد. همچنین در ادامه و در جهانی بهترین گوشی های تاشو انتظار رونمایی از دو محصول موردانتظار سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 را داریم.

بعضی شایعات از این حکایت دارد که گلکسی ام 32 بر مبنای گلکسی ای 32 توسعه خواهند یافت. در صورتی که این اطلاعات درسد باشد باید انتظار یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپرامولد با نرخ رفرش ریت 90 هرتز را داشته باشیم که با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3 عرضه می گردد.

هنوز جزئیات زیادی درباره گلکسی M32 در دسترس نیست؛ اما احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد. باید دید در سال 2021 رقابت سامسونگ در بازار میان رده با بهترین گوشی های سونی 2021، قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های ال جی و در بازار پرچمداران با بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های وان پلاس و بهترین گوشی های هواوی 2021 به کجا خواهد کشید.

منبع: فرادید
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1586

به "درز اطلاعات جدید از گلکسی M32" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درز اطلاعات جدید از گلکسی M32"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید