استقرار 1000 پرسنل نظامی دیگر در نیویورک برای مقابله با کرونا

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، رئیس جمهور آمریکا از استقرار 1000 پرسنل نظامی دیگر در نیویورک به منظور یاری به مدیریت شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

استقرار 1000 پرسنل نظامی دیگر در نیویورک برای مقابله با کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حالی از استقرار 1000 پرسنل نظامی دیگر در نیویورک خبر داده است که این شهر به کانون اصلی شیوع ویروس کرونا در آمریکا تبدیل شده است.

بر اساس این گزارش، ترامپ روز شنبه در اظهارات کوتاهی در کاخ سفید درباره برنامه های دولت آمریکا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: به دستور من 1000 پرسنل نظامی در شهر نیویورک مستقر خواهند شد تا به مناطقی که بیشتر به کمک احتیاج دارند، کمک برسانند. نیویورک اصلی ترین مرکز شیوع ویروس کرونا شده است.

ترامپ در پاسخ به سئوالی درباره تعداد نظامیانی که قرار است در نیویورک مستقر شوند، گفت: شاید ما 1000 پرسنل نظامی دیگر اضافه کنیم. نیویورک حدود 1000 پرسنل پزشکی از ارتش دریافت خواهد نمود چرا که آنها واقعا احتیاج دارند.

مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا نیز پیش از این تایید نموده بود که پنتاگون آماده کمک به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا است.

روز شنبه آندریو کومو فرماندار نیویورک اذعان کرد که تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت به بیش از 3500 نفر رسیده است. تنها در روز گذشته بیش از 630 نفر در این ایالت جان خود را از دست داده اند. بیش از 10841 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا نیز از روز آدینه تا به امروز ثبت شده است. در مجموع بیش از 113704 نفر تا به امروز در نیویورک به این ویروس مبتلا شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 849

به "استقرار 1000 پرسنل نظامی دیگر در نیویورک برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار 1000 پرسنل نظامی دیگر در نیویورک برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید