اخذ اقامت در کانادا با موسسه مهاجرتی یوکن

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، اقامت کانادا یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرین می باشد. رفاه اجتماعی، تحصیل رایگان، فرصت های شغلی، ثبات مالی، دسترسی به بازارهای جهانی و خدمات اجتماعی مناسب از جمله دلایل جذابیت این کشور جهت اخذ اقامت و زندگی می باشد. کانادا کشوری مهاجرپذیر با برنامه های متنوع اقامتی می باشد. دولت کانادا برای تامین نیازهای فرهنگی، مالی و تخصصی خود سالانه اقدام به جذب و انتخاب هدفمند متقاضیان اقامت کانادا، می کند. با توجه به اینکه هر برنامه اقامتی کانادا دارای شرایط خاص خود می باشد، موفقیت در این پرونده های اقامتی مستلزم آشنایی کامل با شرایط آنها و انتخاب مناسب ترین برنامه اقامتی می باشد. وبرخورداری موسسه یوکن از وکیل رسمی مهاجرت کانادا، اخذ اقامت در کانادا با موسسه مهاجرتی یوکن را آسان کرده است.

اخذ اقامت در کانادا با موسسه مهاجرتی یوکن

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

شرایط عمومی اقامت کانادا

اخذ اقامت کانادا به وسیله روش های مختلف مهاجرتی کانادا امکان پذیر می باشد. متقاضیان دریافت اقامت کانادا باید ابتدا به وسیله یکی از برنامه های مهاجرتی جهت اخذ ویزای کانادا اقدام کنند. ویزاهای کانادا شامل: ویزای اسکیل ورکر (نیروی متخصص)، ویزای سرمایه گذاری، ویزای کارآفرینی، ویزای استارتاپ و ویزای تحصیلی می باشد. از این افراد پس از ورود به کانادا و انجام تعهدات ویزای مربوطه، می توانند جهت اخذ اقامت دائم PR اقدام کنند. افرادی که پیروز به دریافت اقامت کانادا می شوند از تمامی تسهیلات رفاهی و اجتماعی شهروندان کانادا برخوردار هستند. این خدمات شامل : تحصیلات رایگان، تسهیلات خرید خانه و ماشین و غیره، وام های تحصیلی، بیمه رایگان و غیره می باشد. این افراد پس از سه سال زندگی و کار در کانادا می توانند جهت دریافت پاسپورت کانادایی اقدام کنند.

انواع روش های اخذ اقامت کانادا

متقاضیان اقامت کانادا باید با آنالیز روش های اخذ اقامت کانادا، بهترین روش مهاجرتی را انتخاب کنند. روش های اخذ اقامت کانادا به گروه های، اخذ اقامت کانادا به وسیله تخصص، اخذ اقامت کانادا به وسیله سرمایه گذاری و کارآفرینی، اخذ اقامت کانادا به وسیله تحصیلی و اخذ اقامت کانادا به وسیله خانوادگی دسته بندی می شوند.

اخذ اقامت کانادا به وسیله تخصص

اخذ اقامت کانادا ازطریق تخصص یکی از محبوب ترین روش های مهاجرتی می باشد. این روش مهاجرت از هزینه کمی برخوردار است. متقاضیان اخذ اقامت به وسیله تخصص، باید با توجه به شرایط خود یکی از انواع برنامه های اقامتی اسکیل ورکر را انتخاب کنند. هر ایالت در کانادا با توجه به احتیاجهای منطقه خود شرایط متغیری را برای پذیرش مهاجر به وسیله تخصص دارند. فاکتورهای اصلی در سنجش و ارزیابی متقاضیان اقامت دائم کانادا، تحصیلات، سابقه کار، سن و مدرک آیلتس می باشد. داشتن جاب آفر، سابقه تحصیل در کانادا و همچنین سابقه کار در کانادا نیز از فاکتورهای تاثیر گذار در بیشتر برنامه های اقامتی ایالتی می باشد.

در میان انواع برنامه های اقامت کانادا به وسیله تخصص، برنامه های اسکیل ورکر فدرال و برنامه استانی ساسکاچوان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این دو برنامه اقامتی کانادا، احتیاج به جاب آفر ندارند و متقاضیان می توانند بدون احتیاج به داشتن پیشنهاد کاری از کارفرمادر کانادا، جهت اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

اخذ اقامت کانادا به وسیله سرمایه گذاری

مالکین کسب و کار و مدیران ارشد مجموعه های تجاری که دارای سرمایه لازم جهت راه اندازی بیزینس در کانادا باشند می توانند جهت اخذ اقامت کانادا از این طریق اقدام کنند. ایالتهای مختلف کانادا دارای برنامه های اقامتی سرمایه گذاری متنوعی می باشند. متقاضیان برنامه های اقامتی سرمایه گذاری کانادا باید با مطالعه دارایی و سرمایه لازم برای تشکیل پرونده برنامه های سرمایه گذاری، مناسب ترین برنامه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنند. بعضی از برنامه های اقامت کانادا به وسیله سرمایه گذاری، احتیاج به استخدام شهروندان کانادایی و پرداخت دستمزد به صورت تمام وقت دارند.

مدرک زبان مورد احتیاج برنامه های سرمایه گذاری کانادا، معمولا آیلتس نمره 5 و یا بعضی بدون احتیاج به مدرک زبان می باشند.. یکی از برنامه های اخذ اقامت کانادا به وسیله سرمایه گذاری، برنامه سرمایه گذاری ایالت کبک می باشد. این برنامه اقامتی احتیاج به راه اندازی بیزنیس ندارد و فقط متقاضیان باید وجه مورد احتیاج این پرونده اقامتی را به دولت کبک پرداخت کنند. دولت کبک وجه دریافتی را در بیزینس های مورد احتیاج استفاده می نماید. وجه فوق بدون بازگشت می باشد. مبلغ مورد احتیاج جهت اخذ اقامت به وسیله برنامه سرمایه گذاری کبک، سیصد و پنجاه هزار دلار می باشد. متقاضیانی که از این طریق پیروز به دریافت ویزا می شوند، پس از ورود به کانادا کارت PR (اقامت دائم کانادا) را دریافت می کنند.

اخذ اقامت به وسیله تحصیل

یکی از روش های آسان وسریع مهاجرت به کانادا، تحصیل در این کشور است. از آنجایی که پیش احتیاج بیشتر برنامه ای اقامتی کانادا، تحصیل و کار در کانادا می باشد، افرادی که برای تحصیل در کانادا اقدام می کنند می توانند آسان تر به اقامت کانادا دست یابند. افرادی که متاهل هستند درصورتی که برای تحصیل در کانادا اقدام کنند، همسر آن ها می تواند همزمان ویزای کار دریافت کند.

هزینه زندگی در کانادا

هزینه زندگی در کانادا یکی از فاکتورها مهم جهت تصمیم گیری برای زندگی در این کشور می باشد. هزینه زندگی در کانادا با توجه به سبک زندگی افراد،تعداد اعضای خانواده، ایالت و شهر محل زندگی متغییر می باشد.میانگین هزینه زندگی در کانادا بصورت ماهیانه به توضیح زیر می باشد.

هزینه اجاره مسکن در کانادا: 1200 دلار کانادا ماهیانه

هزینه خوراک از قبیل گوشت، نان، پنیر، شیر، برنج و غیره : 300 دلار کانادا ماهیانه

هزینه ایاب و ذهاب و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی: 85 دلار کانادا ماهیانه

هزینه استفاده از اینترنت و موبایل : 60 دلار کانادا ماهیانه

هزینه استفاده از امکانات مجموعه های فرهنگی ،ورزشی: 60 دلار ماهیانه

حداقل هزینه زندگی برای یک نفر در کانادا در حدود 1705 دلار به صورت ماهیانه می باشد.

افتتاح حساب بانکی در کانادا

یکی از ملزومات افرادی که پیروز به دریافت اقامت کانادا و مهاجرت به کانادا می شوند، افتتاح حساب بانکی می باشد. دشواری جابه جایی وجه نقد، ضرورت استفاده از کارت های بانکی را در بدو ورود به کانادا دو چندان می نماید. متقاضیان افتتاح حساب بانکی در کانادا برای افتتاح حساب بانکی به صورت حساب دبیت و کردیت می توانند اقدام کنند. حساب دبیت، به حسابی گفته می شود که افراد وجوه خود را در آن سپرده می کنند و حساب کردیت، به حسابی گفته می شود ه با توجه یه اعتباری که بانک در اختیاز افراد قرار می دهد، می توانند از این حساب استفاده نموده و در محدوده زمانی که بانک تعریف می نماید، وجوه خرج شده را جایگزین می کنند. نحوه استفاده از کردیت، از اهمیت بالایی برخوردار است. هرگونه اخذ وام جهت خرید خانه، ماشین و غیره توسط این حساب تامین می شود.

خدمات اخذ اقامت کانادا با موسسه مهاجرتی یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن تحت وکیل رسمی مهاجرت کانادا یوکن، خانم نازنین بیتاژیان (فارغ التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا) و عضو رسمی شورای سیاست گذاری و نظارت بر مشاوران مهاجرت کانادا با شماره عضویت R531751 آماده ارائه خدمات مهاجرت و اخذ اقامت کانادا به وسیله روش های مختلف مهاجرتی می باشد. متقاضیان می توانند جهت هماهنگی مشاوره مستقیم و آنلاین با ایشان با همکاران ما در موسسه یوکن به وسیله تلفن های موجود در وب سایت در تماس باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1266

به "اخذ اقامت در کانادا با موسسه مهاجرتی یوکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ اقامت در کانادا با موسسه مهاجرتی یوکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید