شروع مذاکره استقلال برای بازگشت استراماچونی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، باشگاه استقلال دیشب با جدایی فرهاد مجیدی از این تیم موافقت کرد تا پرونده سرمربی استقلال برای فصل آینده کاملا بسته گردد. به این ترتیب آبی ها باید در پی جذب یک مربی دیگر باشند. طی دو سه روز اخیر شایعات زیادی در مورد مربیان مد نظر استقلال مطرح شده است که در این میان نام چند مربی ایرانی و چند مربی خارجی دیده می گردد.

شروع مذاکره استقلال برای بازگشت استراماچونی

اما مدیران استقلال در پی جذب سرمربی هستند که مورد رضایت طرفداران این تیم باشد. به همین علت مذاکره با آندره استراماچونی را در دستور کار خود قرار داده اند. گفته می گردد این مربی مسئله ای برای جدایی از الغرافه ندارد، اما او در مذاکرات ابتدایی خود با آبی ها رقم بالایی درخواست نموده که فعلا ا مخالفت مدیران این تیم روبرو شده است.

با این حال مذاکرات بین نمایندگان دو طرف همچنان ادامه دارد. یکی از نگرانی های استراماچونی موضوعات اقتصادی است و از باشگاه استقلال به نوعی تضمین خواسته و البته بخش زیادی از رقم درخواستی خود را هم اعلام نموده که در همان ابتدای کار دریافت خواهد نمود.

باید منتظر ماند و دید در نهایت باشگاه استقلال می تواند رضایت مربی سابق خود را برای بازگشت جلب کند یا نه. استراماچونی البته دو سال قبل شکایتی از استقلال انجام داد و آبی ها باید غرامت قرارداد 2 ساله او را پرداخت نمایند.

موضوعی که البته ارتباطی به قرارداد تازه او با این باشگاه نخواهد داشت.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2006

به "شروع مذاکره استقلال برای بازگشت استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مذاکره استقلال برای بازگشت استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید