آخرین جزئیات از عملکرد آی پد عرضه شده اپل

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، شرکت اپل جزئیات نمایشگر XDR iPad Pro را براساس فناوری mini-LED ارائه می دهد.

آخرین جزئیات از عملکرد آی پد عرضه شده اپل

به گزارش خبرنگار ، به نقل از سایت gsmarena؛ شرکت اپل از جمله شرکت های فناوری چندملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی، نرم افزار رایانه و ارائه دهنده خدمات آنلاین فعالیت می نماید و در دهه هفتاد میلادی با معرفی ریز رایانه های اپل I، اپل II، اپل III و پس از آن مکینتاش به بازار، به شروع و توسعه نوعی رایانه شخصی یاری فراوانی کرد.

اپل به فراوری سخت افزار های نوین و دارای طراحی صحیح معروف است و از محصولات سخت افزاری این شرکت می توان آی پد، آی مک، مک بوک، آی پاد، آیفون، اپل واچ و اپل تی وی و ایرپادز اشاره داشت که در حال حاضر توانسته است سهم زیادی از بازار را در دست خود گیرد.

بعلاوه این شرکت در زمینه فراوری نرم افزار هم فعالیت دارد. نرم افزار های آی تیونز، آی لایف، آی ورک و سیستم عامل مورد استفاده در رایانه های این شرکت مک اواس هم نمونه هایی از فعالیت نرم افزاری این شرکت هستند و چندی پیش آی پد نو اسن شرکت هم عرضه شد.

شرکت اپل چندی پیش سری iPad Pro 2021 خود را به بازار جهانی عرضه کرد که این تبلت هوشمند از نسل نو پانل های LCD با نور پس زمینه مینی LED برخوردار است و تا به امروز، اطلاعات زیادی درباره اجرای فعلی و ویژگی های آن وجود ندارد و بهتر است در نظر داشته باشید که اپل برای سری iPad Pro 2021 از نمایشگر XDR Display استفاده نموده است.

از آنجایی که این نمایشگر در منطقه ها کم نور و به صورت جداگانه کنترل می گردد، از محتوای آماده HDR بدون آنکه دقت رنگ را کاهش دهد پشتیبانی می نماید و حداکثر مقدار روشنایی در صفحه نمایش 12.9 اینچی این آی پد هوشمند اپل، روشنایی 1000 نیت در حالت تمام صفحه است.

تراشه iPad Pro 2021 اپل، M1 با شیوه نامتعارف تری با صفحه نمایش ارتباط برقرار می نماید و دو کنترل کننده وجود دارد که به سیلیکون اپل متصل می شوند، یکی از کنترل کننده ها برای صفحه LCD و دیگری برای نور پس زمینه مینی LED است و به این ترتیب تراشه M1 با این دو به اسم پنل جداگانه ای برخورد می نماید که امکان کنترل دقیق تری را با یاری الگوریتم های اختصاصی فراهم می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1685

به "آخرین جزئیات از عملکرد آی پد عرضه شده اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات از عملکرد آی پد عرضه شده اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید