800 نیرو آماده امدادرسانی هستند ، در روزهای برفی حادثه مهیبی رخ نداد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مدیرعامل آتش نشانی شهرداری تهران در پاسخ به تعداد نیروهای امدادی به صورت آماده باش اظهار کرد: نزدیک به 800 نفر با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی هستند. تا زمانی که شرایط به صورت عادی در بیاید شرایط آماده باش استمرار و ادامه خواهد داشت.

800 نیرو آماده امدادرسانی هستند ، در روزهای برفی حادثه مهیبی رخ نداد

به گزارش خبرنگاران، قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره اقدامات این سازمان در زمان بارش برف اعلام کرد: در زمان های بارندگی و برف نیروهای امدادی با استرس و فشار کاری مضاعف رو به رو هستند زیرا برای رسیدن به محل حادثه با ترافیک روبرو می شوند. در این زمان ها نگران کندی حرکت هستیم.

او اضافه کرد: با توجه به اقداماتی که شهرداری تهران در روزهای برفی و بارانی انجام داد، خوشبختانه با ترافیک و مشکل در امدادرسانی روبرو نشدیم. نیروهای آتش نشانی در این روزها به صورت آماده باش کامل هستند.

محمدی در ادامه با اشاره به انجام همزمان ماموریت های سازمان آتش نشانی و همکاری با نیروهای خدمات شهری و منطقه ها اعلام کرد: در زمان بارش برف و باران احتمال وقوع تصادفات افزایش می یابد. از تمام ظرفیت نیروی انسانی و دستگاه های تخصصی که آمادگی و قابلیت برف روبی داشتند برای یاری به شهرداری استفاده کردیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در ادامه اعلام کرد: خوشبختانه در این چند روز حادثه مهیبی رخ نداده و احتیاج به امدادرسانی جدی به وجود نیامد.

او در پاسخ به تعداد نیروهای امدادی به صورت آماده باش اظهار کرد: نزدیک به 800 نفر با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی هستند. تا زمانی که شرایط به صورت عادی در بیاید شرایط آماده باش استمرار و ادامه خواهد داشت.

محمدی با تاکید بر اینکه در مواقع اضطراری بیشترین استرس متوجه نیروهای امدادی هست، گفت: با توجه به کندی سرعت و ترافیک در زمان های بارندگی، از شهروندان گرامی درخواست میکنیم که تردد با خودروهای شخصی را کاهش بدهند. با نیروهای خدمات شهری و امدادی همکاری های لازم را انجام بدهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 بهمن 1401 بروزرسانی: 26 بهمن 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2128

به "800 نیرو آماده امدادرسانی هستند ، در روزهای برفی حادثه مهیبی رخ نداد" امتیاز دهید

2 کاربر به "800 نیرو آماده امدادرسانی هستند ، در روزهای برفی حادثه مهیبی رخ نداد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "800 نیرو آماده امدادرسانی هستند ، در روزهای برفی حادثه مهیبی رخ نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید