4 شکست برای گل ریحان در 6 بازی و فاصله دریافت از تیم های مدعی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال گل ریحان در هفته های اخیر نتایج خوبی در لیگ یک نگرفته و شکست های پی در پی آنها باعث شد تا از کورس صدرنشینی عقب بمانند.

4 شکست برای گل ریحان در 6 بازی و فاصله دریافت از تیم های مدعی

گل ریحان که 20 هفته ابتدایی فصل را بدون شکست سپری کرده بود و تنها تیم بدون شکست این مسابقات بود، در هفته بیست و یکم مغلوب تیم قشقایی شیراز شد و این اولین شکست آنها بود.

البرزی ها بعد از آن هم نتایج بدی گرفتند از هفته بیست و یکم تا بیست و ششم با پذیرفتن 4 شکست و 2 مساوی، تنها دو امتیاز از 18 امتیاز (6 بازی) خود گرفتند امتیازات زیادی که از دست دادند باعث شد تا از کورس بالای جدول عقب بمانند.

گل ریحان که چند هفته ای صدر جدول را در اختیار داشت، حالا به رده هفتم جدول سقوط کرده و از صدر جدول هم فاصله ای به اندازه 13 امتیاز گرفته که شاید جبران این امتیازات در هفته های باقی مانده قدری سخت است.

گل ریحان در هفته بیست و یکم با یک گل مغلوب قشقایی شد، در هفته بیست و دوم مقابل رایکا به تساوی بدون گل رسید، هفته بیست و سوم مقابل داماش تن به شکست 2 بر یک داد، در هفته بیست و چهارم مقابل ملوان به تساوی یک-یک رسید، در هفته بیست و پنجم مقابل مس کرمان با نتیجه 2 بر یک باخت و در هفته بیست و ششم مقابل خوشه طلایی با یک گل باخت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 744

به "4 شکست برای گل ریحان در 6 بازی و فاصله دریافت از تیم های مدعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 شکست برای گل ریحان در 6 بازی و فاصله دریافت از تیم های مدعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید