30 دستگاه ماشین آلات برف روب و نمک پاش در سنندج مستقر شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، از استقرار 30 دستگاه ماشین آلات برف روب و نمک پاش در یازده ستاد برف روبی در سنندج برای خدمات رسانی در مواقع بارش برف و یخبندان اطلاع داد.

30 دستگاه ماشین آلات برف روب و نمک پاش در سنندج مستقر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، لقمان حیدری یکشنبه 24 آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری سنندج، استان کردستان آمادگی کامل برای مقابله با یخبندان در معابر اصلی شهر را دارد.

وی افزود: با شروع فصل سرما در راستای خدمات رسانی به موقع در زمان بارش برف، برنامه ریزی های لازم برای مقابله با یخبندان معابر اصلی اجرا شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، بیان نمود: 11 ستاد برف روبی در مناطق مختلف و نواحی منفصل شهری سنندج برپا شده است.

وی گفت: ستادهای برف روبی در حوزه شهرداری منطقه یک در راستا میدان گاز و خیابان 17 شهریور، دو ستاد در حوزه شهرداری منطقه دو در پارک مولوی و میدان نبوت، در حوزه شهرداری منطقه سه، دو ستاد در پارک دیدگاه و سه راه تکیه و چمن و در حوزه شهرداری بهاران هم دو ستاد برف روبی در محلات شهرک زاگرس و 3.19 بهاران و نواحی منفصل شهری ننله، نایسر و حسن آباد هر کدام یک ستاد برپا شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، مطرح نمود: 30 دستگاه ماشین آلات برف روب و نمک پاش در 11 ستاد برف روبی به منظور خدمت رسانی شایسته به شهروندان در زمان بارش برف و یخبندان مستقر شده است.

حیدری ذکر کرد: ماشین آلات مستقر شده در ستادهای برف روبی شامل 4 دستگاه لودر، 4 دستگاه کامیون نمک پاش، 13 دستگاه گردیدر، 5 دستگاه کامیون برف روب و 3 دستگاه ده تن برف روب و یک دستگاه بیل است.

وی گفت: علاوه بر ماشین آلات برف روب و نمک پاش در ستادهای برف روبی تعداد 45 دستگاه خاور و 10 دستگاه نیسان در بخش حمل زباله در زمان بارش برف در ستادهای برف روبی در آماده باش هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج در سرانجام یادآور شد: در کوشش هستیم با استقرار و تجهیز ماشین آلات در ستادهای برف روبی سطح شهر و آماده باش نیروهای ستاد برف روبی بتوانیم با اقدامات مناسب موجبات رضایت مندی شهروندان را فراهم کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 567

به "30 دستگاه ماشین آلات برف روب و نمک پاش در سنندج مستقر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 دستگاه ماشین آلات برف روب و نمک پاش در سنندج مستقر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید