15 بار که شخصیت های متال گیر به بازی های دیگر آمدند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، متال گیر مجموعه ای است که به خاطر شخصیت های جذابش شناخته شده است. جالب، عجیب و غریب، فریبنده و هر آنچه آن ها را توصیف کنید، به هر حال جزء اصلی بازی ها هستند و دلیل مهمی است که این سری مورد علاقه بسیاری شده و ساعت ها به تجربه آن می پردازند. بنابراین، جای تعجب نیست که برخی از نمادین ترین و شناخته شده ترین شخصیت های این مجموعه برای حضور در دیگر سری بازی های ویدیویی در طول سه دهه زندگی شان، مهیا شده باشند. در این مقاله قصد داریم تا به این حضورها در بازی های مختلف، بپردازیم.

15 بار که شخصیت های متال گیر به بازی های دیگر آمدند

روباه خاکستری (Gray Fox) در بازی Konami Krazy Racers 2001

Konami Krazy Racers یک بازی مسابقه ای در سبک ماریو کارت است که روی کنسول دستی گیم بوی ادونس منتشر شده است. همانطور که از نام آن پیدا است، شامل شخصیت هایی از بازی های مختلف شرکت کونامی است. یکی از این شخصیت ها روباه خاکستری، نینجای سایبورگ معروف اولین بازی متال گیر سالید است. نام اصلی او فرانک جیگر و مزدور و مامور سابق واحد نیروهای ویژه ایالات متحده با نام فاکس هوند بوده است. او که در اصل یک کودک سرباز بود، تنها ماموری محسوب می شد که به رمز روباه، بالاترین سطح این واحد ویژه دست یافت.

سالید اسنیک در Boktai 2: Solar Boy Django 2004

بوکتای یک سری اکشن نقش آفرینی تولید شده از طریق کوجیما روی کنسول دستی گیم بوی و به همراه یک دنباله در نینتندو دی اس است که در آن بازیکن یک شکارچی خون آشام را کنترل می کند. جالب است بدانید که بازی ها از حسگر خورشیدی تعبیه شده در کارتریج استفاده می کردند. در قسمت دوم بوکتای می توانید با سالید اسنیک در بازی روبرو شوید. او می تواند جعبه ای حاوی اقلام تصادفی را به شما بفروشد. اسنیک همچنین بار دیگر در قسمت سوم این مجموعه که تنها در ژاپن منتشر شد، ظاهر می شود.

اسنیک و باس در Monster Hunter Portable 3rd 2010

همکاری بین سری محبوب و نقش آفرینی مانستر هانتر و بازی متال گیر سالید نسخه پیس واکر منجر به این اتفاق شد شد. مانستر هانتر پرتابل 3 شامل مجموعه های زرهی از نیکد اسنیک و باس و همچنین تجهیزات نسخه پیس واکر برای شخصیت فلن کامریدز نظیر لباس مخفی کاری و چاقو بود. جعبه های مقوایی معروف نیز در بازی ظاهر شدند و با انجام ماموریت های دانلودی ویژه به تجهیزات بیشتری مرتبط با سری متال گیر دسترسی پیدا می کردید.

اسنیک و گری فاکس در .Super Smash bros نسخه Brawl 2008 و Ultimate 2018

یکی از شخصیت های نوی که در سری بازی های مبارزه ای Super Smash Bros نینتندو ظاهر شده، سالید اسنیک است. این شخصیت بسیاری از توانایی ها و تجهیزات معروف خود از جمله تکنیک های CQC، جعبه مقوایی معروف و چندین سلاح را در اختیار دارد. همچنین جالب است بدانید که گری فاکس نیز در بازی به شکل تروفی اسیست نیز موجود است، آیتمی که یک شخصیت غیرقابل بازی را فرا می خواند تا به طور موقت در کنار شما بجنگد. همچنین پس از ده سال اسنیک به سری سوپر اسمش در نسخه آلتیمیت سال 2018 برای نینتندو سوییچ بازگشت. چندین شخصیت از سری متال گیر نیز به عنوان روح یا Spirit (شخصیت های بازشدنی که می توانند مبارز شما را تقویت کنند) در این نسخه ظاهر می شوند که می توان از بین آن ها به کازوهیرا میلر، نیکد اسنیک، سالیدوس اسنیک، لیکوئید اسنیک و آسلات اشاره کرد.

اسنیک، رایدن و سربازان گورلوکوویچ در Evolution Skateboarding 2002

Evolution Skateboarding یک بازی ورزشی مبتنی بر اسکیت بورد بود که از طریق کونامی ساخته و در سال 2002 بر روی پلی استیشن 2 و گیم کیوب منتشر شد. بازیکنان می توانستند چهار شخصیت را از سری متال گیر در بازی باز کنند. نه تنها سالید اسنیک و ریدن، بلکه دو سرباز گورلوکوویچ می توانستند با یک اسکیت بورد در بازی بچرخند. کونامی بعدها یک حالت مبتنی بر این بازی و متال گیر سالید2 اضافه کرد که به بازیکنان اجازه می داد در اطراف پایکاه Big Shell اسکیت سواری کنند.

سالید اسنیک در New International Track & Field 2008

New International Track & Field یک بازی ورزشی است که از طریق شرکت کونامی ساخته و در سال 2008 برای نینتندو دی اس منتشر شده است. این بازی دارای چندین شخصیت مختلف از سری بازی های کونامی برای کنترل کردن است که یکی از آن ها سالید اسنیک است. به نظر می رسد او قادر به انجام فعالیت های ورزشی مختلفی است و تنها به اسکیت سواری بسنده نمی کند.

پکیج های مختلف متال گیر سالید برای سری LittleBigPlanet

LittleBigPlanet یک سری بازی در سبک سکوبازی یا پلتفرمر است که نسخه اول آن از طریق مدیا مولکول برای پلی استیشن 3 ساخته شده است و به بازیکنان اجازه می دهد مراحل مد نظر خود را ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند. بازی چندین بسته الحاقی دریافت کرد و یکی از آن ها با تم متا گیر سالید 4 ساخته شد. جدای از چندین شیء مرتبط با سری متال گیر برای استفاده در بازی، بازیکنان می توانستند سک بوی (شخصیت اصلی بازی) را در لباس های اسنیک، رایدن، یک سرباز گورلوکوویچ، مریل و مانتیس قرار دهند.

متال گیر سالید دو کراس اوور دیگری را با سری LittleBigPlanet انجام داد. نسخه سوم این سری یک بسته با موضوع لباس با موضوع نسخه Ground Zeroes متال گیر دریافت کرد که شخصیت ها را به کاز، اسنیک، اسکال فیس، یک هلیکوپتر و یک خودروی زرهی تبدیل می کرد. سال بعد، مجموعه دومی از آیتم های مرتبط با متال گیر بر اساس نسخه فانتوم پین منتشر شد. این شامل کاستوم های آسلات، اسنیک، کاز، جعبه معروف و سگ محبوب بازی یعنی DD بود.

الد اسنیک و سالید اسنیک در Scribblenauts 2009 نسخه ژاپن

Scribblenauts یک بازی منحصر به فرد است که در آن با تایپ کلمات معماها را حل می کنید. شما می توانید تقریباً هر چیزی را که فکرش را بکنید بنویسید و بازی آن را ظاهر کند و تقریبا امکانات بی نهایتی را در اختیار شما قرار می دهد. کونامی این عنوان را در ژاپن منتشر کرد و در نسخه ژاپنی الد اسنیک و سالید اسنیک در بازی گنجانده شده اند. همانطور که تا به امروز دیدید محبوبیت این شخصیت ها باعث شده تا کونامی در بازی های مختلف خود از آن ها استفاده کند و اسکریبلنات یکی از آن ها است.

رایدن در Assassins Creed Brotherhood 2010

سری متال گیر و اساسینز کریدز بارها در چندین بازی به یکدیگر اشاره کرده اند. نسخه چهارم متال گیر شامل یک لباس الطائر بود و در نسخه پیس واکر می توانستید در انبارهای کاه شیرجه بزنید و حرکت معروف Leap of Faith را از سری آساسینز کرید تقلید کنید. در نسخه برادرهود، حتی می توانید لباس کامل رایدن را باز کنید و اتزیو را به نینجای سایبورگ از متال گیر 4 تبدیل کنید.

رایدن در PlayStation All Stars Battle Royale 2012

PlayStation All Stars Battle Royale اساسا پاسخ سونی به سری محبوب سوپر اسمش بود. در این بازی، شخصیت های نمادین پلی استیشن در نبردهای دیوانه وار به میدان می فرایند و نینجای معروف متال گیر یعنی رایدن نیز در این اثر حضور دارد. این بازی در همان سال با متال گیر رایزینگ منتشر شد، بنابراین نسخه ای از رایدن که در این دو بازی وجود دارد، مشابه هم هستند.

اسنیک در 2005 Ape Escape 3

نسخه سوم متال گیر با نام Subsistence، که همان Snake Eater محسوب می شد که با چندین ویژگی نو همراه بود، شامل حالت نوی به نام اسنیک در مقابل میمون بود که در آن اسنیک وظیفه گرفتن میمون های سری Ape Escape را برعهده داشت. به نوبه خود، Ape Escape 3 که در سال 2005 در ژاپن و 2006 در غرب منتشر شد، یک حضور افتخاری از اسنیک را نمایش داد. برای این شخصیت از مدلسازی ای شبیه نیکد اسنیک در متال گیر سالید 3 استفاده کرده بود، اما در واقع قرار بود در بازی سالید اسنیک باشد. جالب است بدانید که صداپیشگی اسنیک در این بازی از طریق دیوید هایتر انجام نشده، بلکه از طریق پیتر لوری، که نقش ولکان ریون را در متال گیر سالید یک و نسخه The Twin Snakes بازی می کند، صداگذاری شده است.

سالید اسنیک در 2003 DreamMix TV World Fighters

DreamMix TV World Fighters یک بازی کنسول گیم کیوب بود که از طریق کونامی در سال 2003 منتشر شد و شخصیت هایی از کمپانی هایی نظیر هادسون، تاکارا و کونامی در مراحل مختلف مبارزه می کنند و به نوعی شبیه سری سوپراسمش است. یکی از مبارزان قابل انتخاب سالید اسنیک از نسخه دوم متال گیر بود. همچنین مرحله ای بر اساس فصل Plant متال گیر 2 در این بازی وجود داشت.

سالید اسنیک، الد اسنیک، نیکد اسنیک و رایدن در Super Bomberman R 2018

Super Bomberman R که در سال 2018 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شد، شامل چندین شخصیت مهمان است. مدت کوتاهی پس از انتشار آن، کونامی سه قهرمان معروف متال گیر را به لیست شخصیت های بازی اضافه کرد. نیکد اسنیک از متال گیز سالید 3، سالید اسنیک از متال گیر سالید 1 و رایدن از متال گیر رایزینگ در دسترس قرار گرفتند. دیوید هایتر برای صداپیشگی هر دو شخصیت اسنیک بازگشت، اما به طرز عجیبی کوئینتون فلین صداپیشگی رایدن را انجام نداد. الد اسنیک بعدها در یک به روزرسانی، زمانی که بازی بر روی پلتفرم های نو منتشر شد، به این اثر اضافه شد.

سالید اسنیک در 2004 Yu-Gi-Oh! 7 Trials to Glory: World Championship Tournament

بازی Yu-Gi-Oh! 7 Trials to Glory: World Championship Tournament روی کنسول گیم بوی ادونس در ژاپن در سال 2004 و در غرب در سال 2005 منتشر شد. یکی دیگر از سری های محبوب کونامی که شاهد حضور افتخاری سالید اسنیک در آن بودیم. در بازی، او لباس مبدل جعبه ای می پوشد و می گوید: نمی دانم چرا این را فاش می کنم، اما من یک جاسوس مخفی هستم. من از طریق سازمانی استخدام شدم که بی نام خواهد ماند تا این دنیای سایه ای را مطالعه و بررسی کنم.

سالید اسنیک در Astros Playroom 2020

سالید اسنیک همچنین در آسترو پلی روم ظاهر شده است. عنوانی از پیش نصب شده و رایگان که در کنار پلی استیشن 5 عرضه شد تا برخی از قابلیت های آن را به نمایش بگذارد. کل بازی به عنوان ادای احترام به تاریخ پلی استیشن عمل می کند و به همین دلیل مملو از ارجاعات به بازی ها و شخصیت های خاص، از جمله دث استرندینگ و متال گیر سالید است. در ابتدای مرحله Frigid Floes، با یک جعبه مقوایی با برچسبی روبرو می شوید که روی آن عبارت حالت جامد نوشته شده است که اشاره به سالید اسنیک و SSD که یکی از ویژگی های تعیین کننده پلی استیشن 5 است، دارد. رباتی که یک باندانا و یک کت و شلوار مخفی به تن دارد از زیر جعبه دیده می شود و اگر به جعبه ضربه بزنید، صدای علامت تعجب معروف سری متال گیر پخش می شود. در این لحظه اسنیک وارد عمل شده و اسلحه خود را نشان می دهد.

منبع: Metal Gear Informer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1807

به "15 بار که شخصیت های متال گیر به بازی های دیگر آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 بار که شخصیت های متال گیر به بازی های دیگر آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید