گوگل تاریخ معرفی سری پیکسل 9 را اعلام نمود؛ زودتر از انتظار

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، شرکت گوگل شب گذشته رسما اعلام نمود که گوشی های سری پیکسل 9 در تاریخ 23 مرداد معرفی خواهند شد. این یعنی نسبت به تاریخ همیشگی معرفی این گوشی ها، سال جاری قرار است بسیار زودتر از حد انتظار از راه برسند. در ابتدا در دعوتنامه منتشر شده اشاره مستقیمی به این گوشی ها نشده بود. اما گوگل با راه اندازی یک صفحه تیزر اختصاصی در فروشگاه خود، به حدس ها سرانجام داد و عرضه سری پیکسل 9 در ماه آگوست را تأیید کرد.

گوگل تاریخ معرفی سری پیکسل 9 را اعلام نمود؛ زودتر از انتظار

این صفحه شامل یک ویدیو است که به طور ظریفی طراحی سری پیکسل 9 را بر اساس افشاگری هایی که ماه ها در حال گردش بوده است، نشان می دهد. در این ویدیو به طور برجسته عدد IX نمایش داده می گردد که به نظر می رسد نام گذاری Pixel 9 را تأیید می نماید و خود آدرس URL این صفحه نیز شامل google-pixel-9-pro است که جای کمی برای تردید در خصوص این موضوع باقی می گذارد.

در حالی که ویدیوی تیزر جزئیات بیشتری را به اشتراک نمی گذارد، افشاگری های قبلی حاکی از آن است که گوگل فراتر از صرف تغییر تاریخ عرضه، تغییرات اساسی در سری پیکسل ایجاد می نماید. انتظار می رود که خط فراوری پیکسل با افزودن مدل Pixel 9 Pro XL به Pixel 9 و Pixel 9 Pro استاندارد، به سه مدل توسعه یابد. از نظر طراحی، گفته می گردد ظاهر کاملاً تازهی با لبه های تخت و نوار دوربین مسطح و بازطراحی شده، سری پیکسل 9 را از نسل های پیشین متمایز کند. علاوه بر این، شایعات حاکی از آن است که ممکن است شاهد رونمایی از تازهترین گوشی تاشوی گوگل با نام احتمالی Pixel Fold 2 یا Pixel 9 Pro Fold نیز باشیم.

بعلاوه در این رویداد باید منتظر معرفی ساعت های هوشمند سری پیکسل واچ 3 هم باشیم. در خصوص اینکه چرا گوگل تصمیم گرفته تاریخ عرضه را جلو بیاندازد، این می تواند یک حرکت استراتژیک برای پیشی گرفتن از عرضه محصولات تازه اپل باشد که معمولاً در ماه سپتامبر رونمایی می شوند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1403 بروزرسانی: 6 تیر 1403 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2230

به "گوگل تاریخ معرفی سری پیکسل 9 را اعلام نمود؛ زودتر از انتظار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل تاریخ معرفی سری پیکسل 9 را اعلام نمود؛ زودتر از انتظار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید