گوگل بیش از 100 ایموجی جذاب تازه معرفی کرد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، گوگل به مناسبت 17 جولای، روز جهانی ایموجی، 117 ایموجی تازه معرفی کرد که از پاییز سال جاری در دسترس کاربران خواهد بود.

گوگل بیش از 100 ایموجی جذاب تازه معرفی کرد

همه ما تا کنون بارها از شکلک ها (ایموجی) استفاده نموده ایم اما آیا می دانید که تاثیر این شکلک ها تا حدی است که از سال 2014، هر ساله روز جهانی ایموجی برگزار می گردد؟ 17 جولای روزی است که در کاراکتر ایموجی تقویم (U+1F4C5) دیده می گردد و به همین دلیل هم به عنوان روز جهانی ایموجی انتخاب شده است. از سال 2014 مردم، رسانه ها و شرکت ها از راه های گوناگون این روز را جشن می گیرند. راه هایی مانند فرستادن و دریافت ایموجی، طرح پرسش هایی به وسیله ایموجی، نوشتن با ایموجی یا حتی معرفی ایموجی های تازه توسط شرکت های برتر حوزه تکنولوژی.

گوگل نیز طبق فرایند همیشگی، سال گذشته طرح پیشنهادی بعضی ایموجی های تازه را با تمرکز روی بیان احساس همدلی و برابری اجتماعی، به کنسرسیوم جهانی یونیکد (که سازمان ناسودده معین استانداردهای نوشتاری از جمله ایموجی هاست) ارائه داده بود و اکنون این شرکت اعلام نموده که پاییز سال جاری نتیجه بعضی از این پیشنهادها دردسترس کاربران خواهد بود. از جمله ایموجی لبخند اندک، ایموجی دو شخص که یکدیگر را بغل نموده اند، ایموجی مرد و زن در لباس های ازدواج و ایموجی شخصی که به نوزادی غذا می دهد.

به جز این ها ایموجی های دیگری هم افزوده خواهد شد که از جمله آن می توان به پیناتا (نوعی وسیله جشن اسپانیایی) و لانگ درام (طبل سنتی قبایل گوناگون) اشاره نمود. هم چنین با معرفی ایموجی آناتومی قلب می توانید از آن در زمانی که عشق کاملا واقعی است بهره ببرید! یا شاید بخواهید احساستان را با شکلک های تازه حیوانات نشان بدهید؛ به این ترتیب یک گاومیش دوست داشتنی، یک سگ آبی مشتاق یا چهره یک خرس قطبی می تواند گزینه های تازه خوبی برای این کار باشد!

علاوه بر حیوانات، برای خوراکی ها هم ایموجی های تازه ای دردسترس خواهد بود. مثل تاماله (نوعی غذای مکزیکی)، چای حبابی (که با شیر و چای سیاه، حباب خوراکی و شکر تهیه می گردد و این روزها به نوشیدنی محبوبی تبدیل شده) یا حتی قوری چای برای زمانی که می خواهید حس گرم دورهمی را منتقل کنید و می بینید که یک ایموجی فنجان به تنهایی کافی نیست!

کاراکترهای دیگری از طبیعت، فعالیت ها و بیش از آن هم در اواخر سال جاری افزوده خواهد شد که ازجمله آن ها می توان به تنه درخت، چوب جادو و یک ماموت پشمالو اشاره نمود. در کنار دیگر ایموجی های تایید شده توسط یونیکد، این 117 ایموجی تازه نیز با ارائه اندروید 11 از پاییز سال جاری دردسترس کاربران خواهد بود. ویژگی های سیستم عامل تازه گوگل را در مقاله انتظارات از اندروید 11 بخوانید. هم چنین برای دیدن بعضی از دستگاه هایی که به روزرسانی اندروید 11 را دریافت می نمایند این مقاله را ببینید.

بازنگری طراحی بعضی کاراکترهای قبلی

علاوه بر ارائه ایموجی های تازه، گوگل در طراحی بعضی ایموجی های قدیمی نیز بازنگری نموده است. گوگل در این زمینه می گوید طراحان این شرکت اول همه جوانب ایموجی ها را آنالیز و سپس آن ها را به گونه ای طراحی نموده اند که در حالت تاریک نیز به خوبی دیده شوند و حتی برای پیغام های آخر شب کاربردی باشندمنبع: دیجیکالا مگ

انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1032

به "گوگل بیش از 100 ایموجی جذاب تازه معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل بیش از 100 ایموجی جذاب تازه معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید