گوشی تازه شیائومی چه نام دارد؟

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، بلک شارک 2، جدیدترین گوشی مخصوص بازی شیائومی است که به احتمال قوی، به صورت بلک شارک هلو نام گذاری خواهد شد

گوشی تازه شیائومی چه نام دارد؟

شیائومی اوایل سال 2018 از گوشی مخصوص بازی نوی به نام بلک شارک به عنوان رقیب جدی ریزر فون رونمایی کرد. گرچه این گوشی هیچ گاه در خارج از بازار چین عرضه نشد، اما این موضوع باعث نشده است که چینی ها ساخت مدل نو آن را لغو نمایند.

شایعات اخیر حاکی از آن است که شیائومی میخواهد مدل نو گوشی بلک شارک را با مشخصات فنی قدرتمندتر، این بار به صورت جهانی روانه بازار کند. به طور معمول همگی انتظار داشتیم که این گوشی، Xiaomi Black Shark 2 نامیده شود؛ با این حال ظاهرا این موضوع قرار نیست رنگ حقیقت به خود بگیرد.

طبق نوترین شایعات، دومین گوشی گیمینگ شیائومی، Black Shark Helo خواهد بود؛ تا به امروز از معنای واژه Helo و علت استفاده از چنین نامی در گوشی نو شیائومی، سخنی به میان نیامده است. با این همه، حدس ها حاکی از آن هستند که علت اصلی این اتفاق، بهبود نسبتا کم بلک شارک هلو نسبت به مدل اولیه بوده است. علاوه بر این ها، ممکن است هدف شیائومی از انجام این کار جلوگیری از گیج شدن کاربران بوده باشد؛ چرا که مشتریان بین المللی این شرکت هیچ گاه فرصت کار با بلک شارک را پیدا نکرده اند و به احتمال قوی، جزئیات زیادی هم در رابطه با آن نمی دانند.

تصویر منتسب به شیائومی بلک شارک هلو

گفته می شود که شیائومی بلک شارک هلو قرار است همانند مدل اولیه، دارای پردازنده اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد. این گوشی مخصوص بازی در کنار موارد یادشده، دارای نمایشگر 6 اینچ با نسبت تصویر 18 به 9 و باتری قدرتمند 4 هزار میلی آمپرساعتی خواهد بود. با وجود اینکه مدتی از انتشار رسمی اندروید 9 می گذرد، اما ظاهرا قرار نیست این گوشی در زمان عرضه به این نسخه از سیستم عامل اندروید تجهیز شود. ظاهرا تنها تفاوت بین بلک شارک هلو با بلک شارک، به اعمال تغییراتی جزئی در پنل پشتی و استفاده از نورپردازی LED در گوشی نو شیائومی بر می شود.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2097

به "گوشی تازه شیائومی چه نام دارد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "گوشی تازه شیائومی چه نام دارد؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تازه شیائومی چه نام دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید