گارسیا: یوونتوس هنوز هم شانس اول قهرمانی است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سرمربی رم تأکید کرد یوونتوس همچنان شانس اول قهرمانی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایتالیا است.

گارسیا: یوونتوس هنوز هم شانس اول قهرمانی است

به گزارش خبرنگاران، یوونتوس که در سال های اخیر قدرت اول فوتبال ایتالیا بوده و چهار قهرمانی متوالی در رقابت های سری A از آن خود کرده، در سه بازی اول خود در فصل جدید این رقابت ها تنها یک امتیاز گرفته و با رم، نایب قهرمان فصل گذشته شش امتیاز و با اینتر صدرنشین هشت امتیاز اختلاف دارد.

رودی گارسیا که شاگردانش عصر امروز (یکشنبه) در هفته چهارم سری A در ورزشگاه المپیکو پذیرای ساسولو هستند، به خبرنگاران گفت: سری A امسال بازتر است و هر اتفاقی ممکن است در آن بیفتد ولی من بر این باورم که یوونتوس هنوز هم شانس اول قهرمانی است. ما به دنبال رجحان مقابل ساسولو و رسیدن به رکورد سه پیروزی متوالی هستیم. اگر می خواهیم به نتیجه برسیم باید در زمین تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

سرمربی فرانسوی جالوروسی از احتمال بازگشت هافبک بازیسازش به ترکیب رم خبر داد که در تساوی یک بر یک این تیم مقابل بارسلونا در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل مصدومیت غایب بود. وی گفت: میرالم پیانیچ زودتر از حد انتظار ریکاوری اش را پشت سر گذاشت و در این راه پزشکان تیم، فیزیوتراپ ها و میرالیم کارشان را به خوبی انجام دادند. پیانیچ می تواند در بازی با ساسولو از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد ولی شاید ریسک نکنیم و او را به عنوان بازیکن جانشین به زمین بفرستیم.

گارسیا با اشاره به در اختیار نداشتن دروازه بان لهستانی اش برای این بازی گفت: پیش از اینکه شزنی به رم ملحق شود، همه ما شناخت خوبی از او داشتیم. وویچخ دروازه بانی مستعد و باتجربه ای است. خوشبختانه انگشت او دچار شکستگی نشده ولی باید او را به درستی درمان کنیم تا خطری او را تهدید نکند. خوش شانس هستیم که دو دروازه بان خوب داریم. مورگان دی سانکتیس در بازی با بارسلونا وقتی وارد میدان شد، نشان داد دروازه بان سطح بالایی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 542

به "گارسیا: یوونتوس هنوز هم شانس اول قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارسیا: یوونتوس هنوز هم شانس اول قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید