کاپیتان اولسان: بازیکنان پرسپولیس انرژی و قدرت بدنی بالایی دارند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرگزاری خبرنگاران- کاپیتان قهرمان شرق آسیا در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از توان بدنی و انرژی بالای بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تمجید کرد.

کاپیتان اولسان: بازیکنان پرسپولیس انرژی و قدرت بدنی بالایی دارند

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در چارچوب فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. سین جین هو در گفت وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره صعود اولسان هیوندای به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت:

فکر می کنم بازی در تورنمنتی متمرکز، آثار مثبتی برای بازیکنان دارد. مسابقات با سال های 2018 و 2019 متفاوت است و در یک جا می مانیم؛ پس از این بابت راحت هستیم. تیم ما کیفیت بالایی دارد و به همین خاطر بازی های قدرتمندانه ای ارائه کرده ایم.

وی با اشاره به حمایت هواداران اولسان از تیم خود شرح داد:

از طریق فضای مجازی انرژی بسیاری از هواداران در کره جنوبی دریافت می کنیم. در مسابقات داخلی مانند FA کاپ و K لیگ (جام حذفی و لیگ برتر کره) بهترین نتایج را کسب نکردیم. به همین خاطر مشتاق هستیم که در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شویم و فکر می کنم هواداران نیز همین انرژی و اشتیاق را دارند. این بخشی از دلایل عملکرد خوب ماست.

کاپیتان اولسان هیوندای درخصوص تقابل با پرسپولیس در فینال مسابقات گفت:

فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعاً بازی ساده ای نیست. کیفیت خود را در طول رقابت ها نشان داده ایم. در حال آنالیز پرسپولیس هستیم و خودمان را برای چگونگی رویارویی با آنها آماده می کنیم. تلاش می کنیم بهترین عملکرد خود را در فینال ارائه کنیم.

سین با اشاره به نقاط قوت شاگردان گل محمدی خاطرنشان کرد:

بازی های پرسپولیس را دیدیم و احساس کردم آنها انرژی و قدرت بدنی بالایی دارند. حریف در حملات تیم قدرتمندی به نظر می رسد و البته از ضدحملات بهره می برد.

وی قهرمانی این تورنمنت را برای تیمش و خودش به عنوان کاپیتان تیم، افتخاری بزرگ دانست و گفت:

دو بازیکن ما یعنی لی کئون هو جونگ سئونگ هیون، سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند و می دانیم رسیدن به این مرحله سخت است. به همین خاطر تمام تلاش خود را می کنیم تا به خوبی آماده این بازی شویم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1299

به "کاپیتان اولسان: بازیکنان پرسپولیس انرژی و قدرت بدنی بالایی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان اولسان: بازیکنان پرسپولیس انرژی و قدرت بدنی بالایی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید