پارک جنگلی مشگین شهر برای رفاه گردشگران تجهیز می گردد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر از تجهیز پارک جنگلی این شهر به سیستم روشنایی برای رفاه گردشگران اطلاع داد.

پارک جنگلی مشگین شهر برای رفاه گردشگران تجهیز می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ایمانعلی ایمانی سرپرست اداره میراث فرهنگی مشگین شهر، امروز چهارشنبه 27 تیر در بازدید از پارک جنگلی مشگین شهر توضیح داد: پارک جنگلی مشگین شهر با وسعت 300 هکتار یکی از جاذبه های اصلی گردشگری شهرستان مشکین شهر است.

او اضافه کرد: سالانه بالغ بر 3میلیون مسافر و گردشگر به این شهرستان سفر می نمایند که تقریبا اغلب آن ها از پارک جنگلی بازدید دارند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر ادامه داد: این پارک در کنار رودخانه خیاوچای قرار داشته و از تفرجگاه، زمین اسکیت و آبشار مصنوعی برخوردار است.

به گفته ایمانی به منظور رفاه گردشگران در کل محوطه پارک سیستم روشنایی اجرا می گردد و به منظور اجرا پیمانکار طرح نیز معین شده است.

او خواهان مشارکت خود شهروندان و گردشگران در صیانت از طبیعت کم نظیر پارک جنگلی شد و تاکید نمود: به دلیل وسعت پارک جنگلی انتظار ما مشارکت خود گردشگران در حفاظت از درختان و محوطه پارک جنگلی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 235

به "پارک جنگلی مشگین شهر برای رفاه گردشگران تجهیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک جنگلی مشگین شهر برای رفاه گردشگران تجهیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید