ونگر: صلاح شبیه به لیونل مسی است اما باید به ثبات او برسد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سرمربی پیشین آرسنال معتقد است ستاره مصری لیورپول می تواند به سطح لیونل مسی برسد.

ونگر: صلاح شبیه به لیونل مسی است اما باید به ثبات او برسد

به گزارش خبرنگاران، آرسن ونگر که اخیراً گفت نسبت به بازگشت به عرصه مربیگری علاقه مند است، اعتقاد دارد ستاره مصری لیورپول قابل مقایسه با فوق ستاره آرژانتینی بارسلوناست، اما هنوز احتیاج به انجام کارهایی دارد تا به سطح او برسد.

وی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی بی این اسپورتس گفت: صلاح اگر می خواهد به سطح بالایی برسد باید 20 گل دیگر بر شمار گل های زده اش اضافه کند، اما او شبیه به لیونل مسی است. محمد باید به ثباتی که مسی دارد، برسد. صلاح تمام کننده خوبی است، اما مسی کامل تر است و پاس آخر منجر به گل را هم به هم تیمی هایش می دهد، این در حالی است که صلاح بیشتر می خواهد خودش ضربه آخر را بزند. مو صلاح البته با بالا رفتن سنش هم این مشکل را رفع خواهد نمود. من بازی محمد را خیلی دوست دارم، او پتانسیل بالایی دارد.

محمد صلاح در فزونی 3 بر صفر اخیر لیورپول مقابل برنلی به خاطر خودخواهی که در یک صحنه داشت و سادیو مانه را که در موقعیت گلزنی بهتری بود، در نظر نگرفت، مورد انتقاد واقع شد. سرمربی پیشین آرسنال در ادامه صحبت هایش از روبرتو فیرمینو برزیلی تمجید کرد که در جمع سرخپوشان لیورپول بازیکنی در خدمت تیم و از خود گذشته است.

ونگر توضیح داد: شما فیرمینو را فراموش نموده اید، بازیکنی که خودش را فدای تیم می نماید، درست به مانند لوئیس سوارس که با پاس هایی که به لیونل مسی و نیمار می داد، از خودگذشتگی می کرد. فیرمینو بازیکنی در خدمت تیم است و برای هم تیمی هایش بازی می نماید تا آنها بدرخشند. یافتن چنین پازل آرامش بخشی خیلی سخت است، مهاجمی که فوق العاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 301

به "ونگر: صلاح شبیه به لیونل مسی است اما باید به ثبات او برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونگر: صلاح شبیه به لیونل مسی است اما باید به ثبات او برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید