رسمی؛ میسون مونت به منچستر یونایتد پیوست ، شماره مقدس 7 به مونت رسید

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، منچستر یونایتد بالاخره خرید میسون مونت را نهایی کرد و شماره 7 منچستر به این بازیکن رسید.

رسمی؛ میسون مونت به منچستر یونایتد پیوست ، شماره مقدس 7 به مونت رسید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، از مدت ها قبل حرف و حدیث های مذاکره منچستر یونایتد با چلسی بر سر میسون مونت مطرح بود و خود این بازیکن هم مایل بود تا راهی منچستر یونایتد گردد و اکنون بالاخره این انتقال رسمی شده است.

منچستر یونایتد برای خرید میسون مونت از چلسی رقم 55 میلیون پوند را پرداخت نموده است. 5 میلیون یورو هم در بند های مختلف این قرارداد وجود دارد که منچستر یونایتد در شرایطی خاص باید به چلسی بپردازد.

قرارداد میسون مونت با منچستر یونایتد یک قرارداد بلند مدت است که 5 سال اعتبار خواهد داشت. در حقیقت میسون مونت تا سال 2028 با منچستر یونایتد قرارداد بسته است. این قرارداد می تواند به مدت یک سال دیگر یعنی تا سال 2029 نیز تمدید گردد.

میسون مونت از سال 2017 تا 2023 در خدمت چلسی بوده است. این بازیکن به نوعی محصول آموزشگاه چلسی بود اما اکنون دیگر راهی منچستر یونایتد شده است. به نظر می رسد که عدم حضور چلسی در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل نو موجب شده است تا مونت بخواهد جمع آبی های لندن را ترک کند و راهی شیاطین سرخ گردد.

میسون مونت شب گذشته با انتشار ویدیویی از طرفداران چلسی خداحافظی نموده بود.

منابع مطلع گفته اند، اریک تن هاخ به شدت به مونت علاقه دارد و شخصا این انتقال را دنبال نموده و این بازیکن را هافبکی پرانرژی و پرتحرک می داند که کاملا مناسب برنامه های تاکتیکی او است.

مونت در چلسی شماره 19 را می پوشید، جایی که دو بار در سال های 2021 و 2022 بازیکن سال باشگاه شد، ضمن اینکه در 2021 یاری کرد تیم لیگ قهرمانان را ببرد.

حالا در باشگاه نوش او از شماره 19 به شماره هفت تغییر نموده، پیراهنی که شایعه شده بود به الخاندرو گارناچو، ستاره 19 ساله و آرژانتینی یونایتد می رسد که در نهایت دست گارناچو به شماره هفت نرسید و او فعلا باید به شماره 49 خودش رضایت بدهد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1402 بروزرسانی: 14 تیر 1402 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2183

به "رسمی؛ میسون مونت به منچستر یونایتد پیوست ، شماره مقدس 7 به مونت رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی؛ میسون مونت به منچستر یونایتد پیوست ، شماره مقدس 7 به مونت رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید