نوروزی: می توانیم نتیجه ای تاریخی کسب کنیم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مربی تیم ملی ووشوی ایران در بخش ساندای مردان گفت: معتقدم که می توانیم امسال و در مسابقات جهانی اندونزی به نتیجه ای تاریخی دست پیدا کنیم.

نوروزی: می توانیم نتیجه ای تاریخی کسب کنیم

منصور نوروزی عصر امروز (یکشنبه) و پس از مسابقات سانداکاران ایران در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در اندونزی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: جعفر شیرزاد امروز دو مبارزه خوب از خود نشان داد و در صورتی که توانایی های خود را باور کند، حتما به نتایج بزرگی دست پیدا خواهد کرد.

وی اضافه نمود: سانداکار 65کیلوگرم ایران باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف حریفی از الجزایر برود که معتقدم توانایی پیروزی را خواهد داشت و سپس مبارزه سرنوشت ساز او با حریف چینی برگزار می شود.

مربی تیم ساندا مطرح نمود: مبارزه نماینده چین را دیده ام و حتما جدال او را برای شیرزاد آنالیز می کنیم تا با بهترین شرایط به میدان رفته و راهی فینال شود.

نوروزی در خصوص عملکرد محسن محمدسیفی گفت: او مثل همیشه سرحال و درجه یک بود و حتی سرماخوردگی کوچکی نیز که داشت، تاثیری بر عملکرد این قهرمان نگذاشت.

وی درباره نتیجه احتمالی تیم ساندای ایران در مسابقات جهانی اندونزی گفت: همانطور که پیش از اعزام اعلام کردم، این تیم می تواند نتیجه ای تاریخی و فراموش نشدنی را رقم بزند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 377

به "نوروزی: می توانیم نتیجه ای تاریخی کسب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی: می توانیم نتیجه ای تاریخی کسب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید