ناسا عکس شما را به فضا می برد، دانش آموزان عجله نمایند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، شرکت خصوصی اسپیس ایکس و ناسا قرار است تعدادی عکس از دانش آموزان را همراه با کپسول دراگون به فضا ارسال نمایند.

ناسا عکس شما را به فضا می برد، دانش آموزان عجله نمایند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اسپیس، شرکت خصوصی اسپیس ایکس و ناسا قرار است تعدادی عکس را همراه با کپسول دراگون به فضا ارسال نمایند.

ناسا با انتشار بیانیه ای نوشت: امروز عکس خود را ارسال کنید تا با خدمه دراگون به فضا پرواز کنید و از دستاوردهای خود یاد کنید.

سازمان هوانوردی ناسا و شرکت فضایی اسپیس ایکس عکس های دانش آموزان را جمع آوری می نمایند و آنها را همراه با مأموریت دمو کپسول دراگون به فضا می فرستند.

ناسا اعلام نموده بنا دارد 27 ماه می و پس از حدود یک دهه، دوباره یک سفینه با سرنشین را طی پرتابی از داخل خاک آمریکا به فضا بفرستد.

قرار است شرکت خصوصی اسپیس ایکس مجری این پرتاب باشد که به این ترتیب نخستین ارسال فضانورد ناسا توسط یک شرکت خصوصی فضایی رخ خواهد داد.

عکس های دانش آموزان روی کپسول Dragon Crew Dragon Crew در مأموریت Demo-2 پرواز می نمایند که حدود 10 روز دیگر از مرکز فضایی کندی ناسا در فلوریدا به ایستگاه فضایی بین المللی می رود.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به وبسایت https://www.spacex.com/classof2020 عکس خود را برای ارسال به همراه دراگون بارگذاری نمایند؛ این فرصت برای دانش آموزان سراسر دنیا تا تاریخ 20 ماه می فراهم است.

پس از این، عکس ها چاپ و مانند یک موزائیک زمین برای ارسال با فضاپیما آماده می گردد؛ دو فضانورد ناسا به نام های باب بهنکن و داگ هورلی قرار است با کپسول مذکور به ایستگاه فضایی بین المللی بروند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 945

به "ناسا عکس شما را به فضا می برد، دانش آموزان عجله نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناسا عکس شما را به فضا می برد، دانش آموزان عجله نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید