میراسماعیلی: تعلیق جودوی ایران بسیار عجولانه و ناعادلانه انجام شد، با دیپلماسی کار را پیش می بریم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه تعلیق جودوی ایران بسیار عجولانه و ناعادلانه انجام شد، گفت: برای حل این موضوع دیپلماسی خودمان را با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک خواهیم داشت.

میراسماعیلی: تعلیق جودوی ایران بسیار عجولانه و ناعادلانه انجام شد، با دیپلماسی کار را پیش می بریم

به گزارش خبرنگاران، آرش میراسماعیلی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: تعلیق جودوی ایران بسیار عجولانه و ناعادلانه انجام شد و سناریوی از پیش مشخص شده بود و متاسفانه ورزشکار ما هم وارد این موضوع شد و در نهایت ایمیلی که امروز دریافت کردیم، آگاه شدیم تعلیق اجرا شده است.

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: 13 سپتامبر ایمیلی دریافت کردیم که در آن اعلام شده بود پنج نفر را برای کمیته انضباطی به منظور آنالیز موضوع ایران منصوب کردند و از من خواسته بودند گزارشی را ارائه کنم که دفاع ایران به چه صورت خواهد بود.

میراسماعیلی با اشاره به ایمیلی که امروز با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به صورت کتبی برای دفاع ارائه شده، مطرح نمود: متاسفانه به یک باره دیدیم ایمیلی که امروز فدراسیون جهانی ارسال نموده، کاملا جدا از روالی است که خودشان مشخص کردند و حتی قرار بود در گرندپری و اسکندریه 22 و 23 سپتامبر کمیته انضباطی برگزار و بصورت موقت ایران را تا رسیدگی نهایی، تعلیق نمایند، اما در ایمیل امروز کاملا تمام موارد فدراسیون جهانی نقض شد.

وی با بیان اینکه گزارش فدراسیون جهانی از جودو ایران حاوی ادعاهای دروغین نسبت به جودوی ایران بوده توضیح داد: فدراسیون جودو در هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دیپلماسی خودش را خواهد داشت که امیدوارم از این مرحله سخت و تعلیقی که همراه با تحریم ها علیه مردم ایران بوده عبور کنیم و در این جنگ نابرابر به عنوان سرباز مملکت که به آب و خاک پایبند است، پیروز شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 316

به "میراسماعیلی: تعلیق جودوی ایران بسیار عجولانه و ناعادلانه انجام شد، با دیپلماسی کار را پیش می بریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میراسماعیلی: تعلیق جودوی ایران بسیار عجولانه و ناعادلانه انجام شد، با دیپلماسی کار را پیش می بریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید