تور ارزان ترکیه: معرفی هتل رادیسون بلو در آنکارا

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، هتل رادیسون بلو (Radisson Blu) در آنکارا

درست است که ترکیه بیشتر از همه ما را یاد شهرهایی مثل استانبول یا آنتالیا می اندازد اما این کشور شهرهای دیگری هم دارد که پر از جاذبه های تمشایی اند. خیلی ها شاید حتی به اشتباه استانبول را مرکز ترکیه بدانند اما برای تماشا مرکز این کشور باید راهی آنکارا شوید. آنکارا یکی از بزرگ ترین شهرهای دنیاست که وسعتش از سال 1990 تا به حال تقریبا دو برابر شده است. در این شهر رشد و توسعه به همراه تاریخی که قدمتش به هزاران سال قبل برمی شود مکان جالب توجهی از ترکیب سنت و مدرنیته را به وجود آورده است. با اینکه آنکارا شاید در فهرست سفر خیلی از گردشگران جایگاهی نداشته باشد اما جاذبه های زیادی دارد که بازدید از آن ها می تواند برایتان جالب باشد. مرکز ترکیه به عنوان یکی از مدرن ترین شهرهای کشور هتل های لوکس زیادی هم دارد. می خواهیم درباره هتل رادیسون بلو در آنکارا حرف بزنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

تور ارزان ترکیه: معرفی هتل رادیسون بلو در آنکارا

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

هتل رادیسون بلو (Radisson Blu) از هتل های زنجیره ای و معروف دنیاست ک در شهرهای بزرگ و گردشگری شعبه دارد و یکی از شعبه های خودش را در خیابان استقلال آنکارا زده است. هتل 5 ستاره رادیسون بلو یک ساختمان چند طبقه و سفید رنگ است که 202 اتاق دارد. تنوع اتاق های هتل باعث می گردد که بتوانید اتاقی مطابق با سلیقه خود را به راحتی پیدا کنید. این هتل با موقعیت مکانی خوب، اتاق های تمیز و خدمات عالی دقیقا همان چیزی است که هر مسافری از هتل خود انتظار دارد. کارکنان هتل مودب و یاری رسان هستند و بیشتر آن ها توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی را دارند. آن ها تمام سعی خودشان را می نمایند تا با خدمات کامل و به موقع، مسافران را کاملا راضی نگه دارند. اگر در آنکارا در پی هتلی خوب می گشت این هتل می تواند یکی از برترین گزینه ها باشد. مطمئنا یکی از ویژگی های خوب هر هتل نزدیک بودن آن به حمل و نقل عمومی است از این نظر این هتل حسابی شما را راضی می نماید چون اتوبوس های که از سمت فرودگاه به مرکز شهر می فرایند دقیقا در جلوی این هتل ایستگاه دارند و ایستگاه مترو هم در زیر هتل قرار گرفته است. ایستگاه مترو در کنار هتل؛ چه چیز از این بهتر! خیالتان راحت است که می توانید به راحتی بدون اینکه هزینه زیادی برای تاکسی بدهید در شهر رفت و آمد کنید و دوباره به هتل برگشت. از کنار هتل دسترسی به تاکسی هم خیلی راحت است و همین که از هتل به بیرون بروید تاکسی های زیادی در کنار شما توقف می نمایند.

اگر به همراه خانواده ای چند نفره به این هتل می روید می توانید سوئیت اجاره کنید و چشم مقدار خیره نماینده ای از شهر آنکارا داشته باشید. در اتاق ها امکاناتی مثل تلویزیون بزرگ، حمام، یخچال و وای فای رایگان دارید که اقامتی راحت را برایتان فراهم می نمایند. در همه قسمت های هتل وای فای رایگان هست که با سرعت خوبی که دارند همه نیازهای اینترنتی تان را پوشش می دهند

هتل چند تا رستوران دارد که غذاهای ترکی و بین المللی دارند. قسمت هیجان انگیز رستوران، صبحان بوفه و متنوع آن است! می توانید مدت زیادی را در رستوران بمانید و هر خوراکی و غذایی که دوست داشتید را امتحان کنید. صبحانه کامل و مفصلی که در این هتل سرو می گردد یکی از دلایل انتخاب این هتل است. اگر رژیمی هستید می توانید از بین منوهای رژیمی غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید و نگران این نباشید که در سفر برنامه غذایی تان تغییر می نماید.

با اینکه ساختمان هتل و اثاثیه آن کمی قدیمی هستند اما از آنجایی که هتلی زنجیره ای است خدمات خوبی دارد. هتل در کنار خیابانی شلوغ قرار گرفته است اگر می خواهید سروصدای خیابان شما را اذیت نکند اتاق های طبقات بالاتر را برای اقامت انتخاب کنید با این کار منظره بهتری هم از شهر دارید. هتل استخر ندارد اما باشگاهی با امکانات کافی دارد که برای تمرینات ورزشی روزانه می توانید روی آن حساب کنید. در هتل محوطه ای سرسبز هست که می توانید چند ساعتی از عصر را در آن بگذرانید، بر روی جایگاه بنشینید و در حالی که نوشیدنی خنک می نوشید از تماشای گل و درختان محوطه لذت ببرید.

با رزرو هتل در آنکارا در چنین هتلی می توانید حتی پیاده خودتان را به قسمت قدیمی شهر و حمام های رومی برسانید. در روبروی هتل پارک موضوعی بزرگی هست که اگر در طبقات بالاتر باشید منظره پارک را از اتاق خود می بینید. می توانید عصرها به این پارک بروید و در مسیرهای زیبای آن گردش و پیاده روی کنید. در اطراف هتل کافه های زیای هست که دست شما را در انتخاب غذاهای متنوع باز می گذراند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی اسن بوغا 22 کیلومتر است و اگر از هتل بخواهید و هزینه آن را پرداخت کنید هتل برایتان ترانسفر فرودگاهی تدارک می بیند. هتل امکاناتی مثل اتاق جلسه، فکس، کپی و مرکز بیزنس دارد که آن را گزینه ای مناسب برای سفرهای کاری نموده است. خدمات گردشگری هتل برای کسانی که در پی گشت شهری هستند خیلی مناسب است، برای گشت و گذار در قسمت های دیدنی شهر می توانید در این تورها و گشت های شهری شرکت کنید. از دیگر امکانات هتل لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، تبدیل ارز و .. است.

فاصله هتل تا معروف ترین جاذبه های آنکارا

فاصله هتل تا برج آتاکوله: 5.8 کیلوکتر

فاصله هتل تا خیابان آرژانتین: 4.6 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان کیزیلای: 2 کیلومتر

فاصله هتل تا بنای یادبود آتاتورک: 1/9 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک Kurtulus: 1/7 کیلومتر

فاصله هتال تا قلعه آنکارا: 1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک: 1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه تمدن آناتولی: 0.9 کیلومتر

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1955

به "تور ارزان ترکیه: معرفی هتل رادیسون بلو در آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: معرفی هتل رادیسون بلو در آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید