قیمت مرغ 21 هزار تومان شد ، پیش بینی افزایش نرخ در روزهای آینده

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم را 21 هزار تومان عنوان نمود و گفت: پیش بینی افزایش نسبی قیمت را برای روزهای آینده داریم.

قیمت مرغ 21 هزار تومان شد ، پیش بینی افزایش نرخ در روزهای آینده

به گزارش خبرنگاران، حبیب اسدالله نژاد در تبادل نظر با مهر قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده را بین 14500 تا 15 هزار و 500 تومان اظهار داشت و گفت: بر این اساس قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم نیز 21 هزار تومان است.

نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی اضافه نمود: پیش بینی ما افزایش نسبی قیمت مرغ در روزهای آینده است.

وی افزایش قیمت تمام شده فراوری مرغ را یکی از دلایل این مسئله مطرح نمود و گفت: با توجه به افزایش نرخ مصوب مؤلفه های فراوری از سوی کارگروه ستاد تنظیم بازار و همچنین افزایش هزینه های حمل، قیمت تمام شده فراوری مرغ بالای 17 هزار و 500 تومان است که در نتیجه آن قیمت مرغ گرم نیز باید بین 22 تا 23 هزار تومان باشد.

این فعال بخش خصوصی توضیح داد: انتظار ما از کارگروه ستاد تنظیم بازار اصلاح نرخ مصوب فعلی مرغ است تا فراوری نمایندگان دچار مشکل نشوند.

اسدالله نژاد با بیان اینکه ما از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت در این زمینه انتقاد داریم، گفت: هر دوی این وزارتخانه ها در جریان هستند که نرخ مصوب مؤلفه های فراوری افزایش پیدا نموده اما در کارگروه ستاد تنظیم بازار بحث اصلاح قیمت مرغ را مطرح نمی نمایند. خواسته ما این است که هر چه زودتر اصلاح قیمت صورت بگیرد تا دچار بحران های مقطعی در زمینه فراوری نشویم.

وی درباره دلیل دیگر افزایش نرخ مرغ نیز شرح داد: به طور معمول در روزهای پایانی ماه تقاضا برای این کالا افزایش می یابد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1347

به "قیمت مرغ 21 هزار تومان شد ، پیش بینی افزایش نرخ در روزهای آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مرغ 21 هزار تومان شد ، پیش بینی افزایش نرخ در روزهای آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید