قابلیت نو گوگل مپ مسیریابی با چندین توقف

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، اگر تنها یک نرم افزار وجود داشته باشد که کاملا نحوه سفر کردن ما را تغییر داده باشد، آن گوگل مپ است .

برنامه ریزی هر سفری تنها با چند کلیک میسر می گردد و تا زمانی که شارژ گوشی شما تمام نگردد شانس زیادی برای گم نشدنتان وجود دارد. و حالا حتی با اضافه شدن قابلیت جست و جوی چند راستا و توقف در مقاصد مختلف ، راستایابی سفر بعدیتان راحت تر هم شده است .

قابلیت نو گوگل مپ مسیریابی با چندین توقف

در گذشته بیشتر فعالیت نقشه های گوگل ترکیبی از دستور العمل های یک جهت مستفیم از نقطه A به نقطه B و یا یک مجموعه گردآوری شده از حرکت های قدم به قدم کل سفر بود . گوگل مپ در آخرین پستی که در وبلاگش به اشتراک گذاشته ، شرح داده که دقیقا به چه شکلی یک برنامه سفر با هر تعداد توقف در طول جهت بسازیم .

شما گزینه اضافه کردن توقف (Add Stop) را در منو پیدا می کنید و می توانید حتی قبل از آغاز جست و جو از آن بهره ببرید . (اگر در پیدا کردن آن مسئله ای دارید از راهنمای قدم به قدم پست وبلاگ گوگل یاری بگیرید) .

1. گوگل مپ را باز کنید

2. بر روی Directions کلیک کنید .

3. بر روی نقاط مختلف نقشه کلیک کنید ، یک آدرس تایپ کنید و یا نام مکانی را اضافه کنید .

4. برای اضافه کردن چندین مقصد ، یک نقطه آغاز اضافه کنید و یک مقصد نهایی ، سپس بر روی Add کلیک کنید . برای عوض کردن ترتیب مقاصد بر روی هر کدام کلیک و به ترتیب دلخواه جا به جا(Drag) کنید .

5. یکی از گرینه های : Driving ، Transit یا Walking را انتخاب کنید .

توقفی کوتاه در کنار جاده برای صرف ناهار هیچ وقت به این آسانی نبوده است .

این قابلیت نو فعلاً فقط برای کاربران اندروید در دسترس است ، اما طبق قول گوگل این قابلیت برای کاربران اپل نیز در راه است .

منبع : travelandleisure.com

منبع: الی گشت
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1930

به "قابلیت نو گوگل مپ مسیریابی با چندین توقف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت نو گوگل مپ مسیریابی با چندین توقف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید