علت لغو 5 ملاقات لیگ معین شد، سوپرجام، پس از بازی های تیم ملی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص علت لغو پنج ملاقات لیگ برتر شرح داد و بیان کرد که مسابقات تا سوم خرداد دنبال می گردد. وی همچنین در رابطه با ملاقات سوپرجام فوتبال ایران بیان کرد که این مسابقه پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران، به منظور شرکت در رقابت های انتخابی جام جهانی برگزار خواهد شد.

علت لغو 5 ملاقات لیگ معین شد، سوپرجام، پس از بازی های تیم ملی

به گزارش خبرنگاران، پنج مسابقه معوقه اعلام شده هفته های بیستم و بیست و یکم لیگ برتر فصل 1400-1399 لغو شد و برنامه های معوقه اعلام شده که تعویق شده اینگونه بود که قرار بود پیش از تغییرات، صنعت نفت آبادان- استقلال به عنوان ملاقات معوقه از هفته بیستم، آدینه 31 اردیبهشت و ملاقات فولاد خوزستان-تراکتور تبریز، سه شنبه 4 خرداد برگزار گردد.

همچنین از ملاقاتهای معوقه هفته بیست و یکم قرار بود آدینه 31 اردیبهشت سایپا - فولاد خوزستان به مصاف هم بروند و در عین حال سه شنبه چهارم خرداد استقلال - شهرخودرو و نیز ذوب آهن - پرسپولیس مقابل یکدیگر صف آرایی نمایند که تمامی این مسابقات از سوی سازمان لیگ لغو شد و قرار است در زمان دیگری برگزار شوند.

سهیل مهدی، رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در این رابطه به خبرنگاران، بیان نمود: در حال برگزاری ملاقاتهای معوقه هستیم و پس از آن که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ملاقاتهای چهارم خرداد را حذف کرد، قاعدتا بخشی از مسابقات 31 اردیبهشت ماه نیز جابجا و برنامه ملاقاتها دچار تغییر و هفته بازی ها نیز دستخوش جابجایی شد.

وی ادامه داد: بنابراین در نهایت ملاقاتهای چهارم خرداد و 31 اردیبهشت دچار تغییر شد و سازمان لیگ به باشگاه هایی که قرار بود مسابقه داشته باشند بیان نمود به واسطه تغییرات تیم ملی، زمان برگزاری مسابقات جابجا شده و متعاقبا اعلام می گردد.

به گفته رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تا سوم خرداد امسال مسابقات برگزار می گردد و یک روز بعد، اردوی تیم ملی شروع خواهد شد.

مهدی در رابطه با زمان برگزاری ملاقات سوپرجام فوتبال ایران نیز، بیان نمود: ملاقات سوپرجام در همین فصل و پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از رقابت های انتخابی جام جهانی که قرار است در بحرین پیگیری گردد، برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1562

به "علت لغو 5 ملاقات لیگ معین شد، سوپرجام، پس از بازی های تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت لغو 5 ملاقات لیگ معین شد، سوپرجام، پس از بازی های تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید