صالحی امیری در نشست آنوک شرکت نمی کند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، اصغر رحیمی و نصرالله سجادی به عنوان نمایندگان ایران راهی نشست اتحادیه کمیته های ملی المپیک شدند و رییس کمیته ملی المپیک ایران در این نشست حضور ندارد.

صالحی امیری در نشست آنوک شرکت نمی کند

به گزارش خبرنگاران، نشست اتحادیه کمیته های ملی المپیک (ANOC) در دو روز آینده 28 و 29 نوامبر (7و 8 آذر) در توکیو ژاپن برگزار می گردد و از کمیته ملی المپیک ایران نصر الله سجادی و اصغر رحیمی برای حضور در این نشست عازم توکیو شدند.

رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در این نشست شرکت نمی کند.

در این نشست، گزارش هایی از بازی های المپیک گذشته و آینده ارائه می گردد و همچنین نماینده های کمیته های ملی المپیک قرار است از امکانات و زیرساخت هایی که ژاپن برای میزبانی از المپیک 2020 فراهم نموده است، بازدید داشته باشند.

پیش از این قرار بود انتخابات ریاست انوک هم برگزار گردد که با توجه به اتهاماتی که به شیخ احمد وارد شده و کمیته اخلاق IOC هم به ماجرا ورود نموده است، به عنوان تنها کاندیدا از ریاست انتخابات آنوک کناره گیری کرد و انتخابات به تعویق افتاد.

شیخ احمد از سال 2012 ریاست آنوک را برعهده داشت. در این نشست قرار است رابین میچل از فیجی که نایب رییس اول انوک است، برگزاری نشست را بر عهده داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 37

به "صالحی امیری در نشست آنوک شرکت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری در نشست آنوک شرکت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید