سفر به ونیز ، یکی از زیباترین شهر های اروپا به روی آب (تور ایتالیا)

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، ونیز یکی از زیبا ترین شهر های اروپا است که تقریبا برای تمام مردم شناخته شده است. از زیبایی های فراوان این شهر می توان منحصر به فرد بودن معماری ساختمان های آنرا نام برد. البته ضروری است بدانید که این شهر به علت زیبایی های بسیاری که دارد همیشه با خیل گردگشگران رو به رو است اما این گردشگران معمولا در طول روز در شهر حضور داند و از زیبایی های شهر می توان در سکوت شب نیز لذت برد. به طور کلی می توان گفت سفر به این شهر زیبا برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود و اگر می خواهید به این شهر زیبا و دیدنی سفر کنید، بهتر است کاملا برنامه ریزی شده عمل کنید! اگر قصد سفر با هزینه کمتر را داشته باشید بهتر است در جریان باشید که به راحتی نمی توان یک محل اقامت مقرون به صرفه قیمت در داخل جزیره پیدا کرد و برای کمتر شدن هزینه های سفر بهتر است برای اقامت محلی را در نقطه ای دور تر پیدا کنید و برای گردش به داخل جزیره بروید. در کل می توان گفت در سفر به ونیز با وجود گران بودن این شهر اگر بتوانید هزینه های این سفر را متحمل شوید سفری بسیار به یاد ماندنی برای خود رقم خواهید زد. در ادامه هزینه های سفر به این شهر زیبا و جاهای دیدنی ونیز و یا جاذبه های گردشگری ونیز را برای شما مورد آنالیز قرار داده ایم.

سفر به ونیز ، یکی از زیباترین شهر های اروپا به روی آب (تور ایتالیا)

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

هزینه های روزانه در ونیز:

در سفر به ونیز هزینه های ذکر شده در اینجا برای یک سفر معمولی و بازدید از شهر می باشد و اگر قصد دارید در برنامه هایی خارج از موارد ذکر شده مانند شام های مجلل شرکت داشته باشید طبیعتا باید هزینه های اضافی را برای سفر خود در نظر بگیرید. هزینه هایی مانند خریدهای اضافی و خرج های غیر پیش بینی شده نیز در اینجا مورد آنالیز نمی باشد پس بهتر است هنگام سفر هزینه ای اضافی در نظر داشته باشید تا اگر دوست داشتید بتوانید از یکی از موارد ذکر شده در جاهای تماشای ونیز و جاذبه های گردشگری ونیز لذت ببرید.

هزینه های لازم برای سفر معمولی یک نفر:

اگر بخواهید از جاذبه های بسیار تماشای در سفر به ونیز ، زیبا و گردشگری این شهر تماشا کنید باید هزینه ای برابر 5 یورو یا 24000 تومان در نظر داشته باشید. این جاذبه ها در سفر به ونیز و جاذبه های گردشگری ونیز شامل یک مکان غیر رایگان و یک محل تماشای برای بازدید رایگان در نظر گرفته شده است. اگر قصد صرف غذا در این شهر را داشته باشید یک وعده غذایی معادل 14 یورو یا 67000 تومان برای شما هزینه خواهد داشت. اقامت در این ونیز نیز برای شما معادل 30 یورو یا 144000 تومان هزینه در بر خواهد داشت. اما اگر قصد داشته باشد به شکل مالی در جاهای تماشای ونیز سفر کنید و هزینه زیادی را برای سفر خود انجام ندهید هزینه بازدید از جاذبه های گردشگری برابر 10 یورو یا 48000 تومان و غذا 19 یورو معادل 91000 تومان خواهد شد البته گفتنی است که مکان های تماشای شما شامل یک تور رایگان و یک بازدید رایگان از جاذبه های تماشای خواهد شد. هزینه یک اقامت ارزان و در سفر به ونیز قیمت نیز برای شما معادل 34 یورو یا 163000 تومان خواهد بود.

هزینه بازدید از موزه ها و مکان های تماشای ونیز:

ضروری است بدانید در سفر به ونیز و تماشای جاذبه های گردشگری ونیز بیشترین لذت سفر به ونیز لذت بردن از منظره ها شهری و زیبایی های آن در مجموعه جاذبه های گردشگری ونیز در سفر به ونیز است. اگر چه شما از چندین موزه و مکان تماشای درشهر تماشا کنید اما بهتر است بدانید که برترین خاطرات شما از سفر به این شهر در قدم زدن در شهر و تماشا منظره ها زیبای شهری خواهد بود. از مکان های تماشای شهر زیبای ونیز می توان به موزه میدان سنت مارک اشاره نمود. مجموعه ای شامل کاخ دگس، موزه کورر، موزه معماری وبسیاری از مکان های مجذوب نماینده و تماشای دیگر که می تواند خاطره بسیار خوبی را از سفر به این شهر زیبا برای شما به همراه داشته باشد. هزینه بازدید از این مکان عای زیبا و تماشای هزینه ای معادل 86000 تومان در بر خواهد داشت. بازدید از کانال گراند نیز برای عموم آزاد است و هزینه ای برای شما در بر نخواهد داشت اما اگر قصد داشته باشید در این کانال قایق سواری کنید باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنید. کلیسای باسیلیکی از جاهای تماشای ونیز هم از دیگر مکان های مجذوب نماینده و تماشای این شهر زیبا می بلشد که بازدید از آن برای شما 3 یورو یا حدود 14000 تومان هزینه خواهد داشت. مجموعه پگی گوگنهایم نیز از مکان های زیبا و تماشای این شهر به حساب می رود که بازدید از آن 15 یورو یا 72000 تومان هزینه خواهد داشت. کلیسای سانتا ماریا نیز از زیباترین مکان های مذهبی این شهر است که بازدید از آن برای عموم آزاد و بعلاوه رایگان می باشد. موزه تاریخ طبیعی ونیز نیز از مکان هایی است که مورد توجه بسیار زیاد گردشگران واقع شده است و بازدید از آن می تواند خاطره بسیار خوبی را برای شما رقم بزند.

هزینه خورد و خوراک:

در سفر به ونیز و از دیگر هزینه هایی که درطول سفر خود هزینه های خورد و خوراک می باشد. از آنجا که ونیز شهری نسبتا گران قیمت محسوب می گردد اگر بدون آنالیز و تحقیق وارد رستورانی شوید ممکن است متحمل هزینه زیادی برای غذای خود شوید که موجب می گردد خرج سفر شما بسیار بیشتر گردد. بنا براین پیشنهاد می گردد قبل از ورود به هر رستوران راجع به قیمت های آن پرس وجو کنید. از غذا های مخصوص و شناخته شده این شهر می توان به ماهی های نمک سود شده و ساردین های لذیذ که با لوبیا و برنج سرو می شوند اشاره نمود پیشنهاد می گردد اگر قصد دارید چنین غذا هایی را میل کنید به رستوران های محلی این شهر از مراجعه کنید.هزینه یک صبحانه مالی و نسبتا ارزان قیمت نیز برای شما معادل 20000 تومان خواهد بود. اگر بخواهید در زمینه از جاهای تماشای ونیز در سفر به ونیز هزینه کمتری کنید بهتر است بدانید که بعضی هتل ها برای شما صبحانه ساده ای که شامل نان و نوشیدنی مانند چای یا قهوه می گردد را حاظر می نمایند پس بهتر است در هنگام انتخاب هتل دقت عمل بیشتری داشته باشید. از کافه های معروف و شناخته شده ونیز که با قیمت مناسب تری برای شما صبحانه سرو می نمایند می توان به کافه داج و کافه تایم اشاره نمود که با هزینه 3 یورو یا14000 تومان می گردد یک صبحانه معمولی در آنها میل کرد.

شام مالی:

در سفر به ونیز اگر بخواهید یک شام ارزان قیمت و مالی میل کنید نیز چیکتی گیاهی و تاپاس می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. غذا های دریایی و غذا های فراید لند نیز می توانند گزینه هایی بسیار مناسبی برای شما باشد. انواع میگو های سرخ شده و سالاد میگو نیز می تواند غذایی کم هزینه برای شما باشد. کارپاچیو و پاستای کاربونا نیز از غذا های ارزان قیمت هستند. تمام غذا های ذکر شده قیمت هایی زیر 14 یورو برای شما خواهد داشت و نسبتا غذا های ارزان برای شام محسوب می شوند.

هزینه های حمل و نقل در ونیز:

در سفر به ونیز تمام سیستم های حمل و نقل این شهر زیبا به وسیله یک سیستم اداره می گردد. این سیستم حمل ونقل از جاهای تماشای ونیز شامل اتوبوس های آبی رنگ با هزینه کمتر تاکسی های آبی رنگ با هزینه بسیار بیشتر و بعلاوه قایق های داخل کانال ها اشره کرد که امکان جابجایی داخل شهر را برای شما فراهم می نماید ابته پیشنهاد ما برای شما پیاده روی و لذت بردن از منظره ها زیبای شهردر مسیر های کوتاه است. اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به هزینه های رفت وآمد در شهر داشته باشیم باید گفت استفاده حدود یک ساعته از قایق ها هزینه حدود 36000 تومان برای شما خواهد داشت. حمل و نقل با کشتی در جاهای تماشای ونیز معادل 5 یورو هزینه دارد. از دیگر راه هایی که شما برای جابجایی پیش رو دارید تهیه کارت سفر نامحدود درون شهر است. این کارت در سفر به ونیز که یک پیشنهاد بسیار مناسب برای گردشگران محسوب می گردد دارای هزینه های زیر است:

کارت های یک روزه معدل 20 یورو

کارت های دو روزه معادل 30 یورو

کارت های 3 روزه 40 یورو

کارت های 7 روزه 60 یورو برای شما هزینه خواهند داشت.

ضمناً گردشگران در سفر به ونیز می توانند مسیر رفت وبرگشت فرودگاه تا شهر را با 12 یورو طی نمایند. انتقال از شهر به سمت فرود گاه یا بر عکس نیز هزینه های متفاوتی خواهد داشت. تک مسیره با اتوبوس معادل 8 یورو خواهد بود. انتقال به وسیله اتوبوس آبی و سرویس های آبی برابر 14 یورو هزینه خواهد داشت. تاکسی زمینی نیز یکی دیگر از راه های جابجایی است که به نسبت دیگر راه ها هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت، هزینه استفاده از این تاکسی ها برابر45 یورو خواهد بود. اگر قصد استفاده از تاکسی های مشترک را داشته باشید نیز باید 27 یورو بپردازید. تاکسی آبی دربست نیز یکی دیگر از راه های جابجایی است که هزینه ای تا120 یورو خواهد داشت.

هزینه اقامت در شهر زیبای ونیز:

یکی از کمبود های شهر ونیز را در سفر به ونیز می توان مکان های اقامتی با کیفیت و با قیمت مناسب دانست. در فصل تابستان با سیل بزرگ گردشگران روبرو است پیدا کردن یک محل اقامت با کیفیت مناسب و با قیمت خوب به یکی از سخت ترین کار ها تبدیل می گردد. بیشتر هتل ها نیز علاوه بر کیفیت پایین دارای قیمت های بسیار زیادی نیز می باشند. اگر قصد دارید هزینه کمتری را برای اقمت پرداخت کنید برترین راه فاصله گرفتن از جزیره است. وجود گردشگران بسیار در فصل تابستان و بالا رفتن هزینه ها نیز می تواند از دیگر مسائل گردشگرانی باشد که در فصل تابستان قصد سفر به این شهر زیبا را دارند. آپارتمان های شخصی نیز شرایط بهتری از هتل ها ندارند و هزینه استفاده از آنها نیز بسیار زیاد خواهد بود. هاستل ها ممکن است هزینه ای تا 48 یورو برای یک تخت در اتاق مشترک دریافت نمایند. برای اینک هبتوانید یک شب را در هاستل ها سپری کنید باید هزینه 32 یورویی بپردازید. البته به خاطر داسته باشید که بیشتر این هاستل ها اتاق های مشترک در اختیار شما قرار می دهند و برای داشتن اتاق جداگانه باید هزینه بیشتری تا 90 یورو پرداخت کنید. برای رزرو کردن هاستل ها می توانید به وسیله اینترنت اقدام کنید چرا که ممکن است در آخر هفته ها با افزایش قیمت ها روبرو شوید. قیمت هتل های مالی تا 90 یورو در خارج از جزیره و اگر بخواهید در داخل جزیره در سفر به ونیز اقامت داشته باشید نیز باید هزینه ای تا 180 یورو پرداخت کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2108

به "سفر به ونیز ، یکی از زیباترین شهر های اروپا به روی آب (تور ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به ونیز ، یکی از زیباترین شهر های اروپا به روی آب (تور ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید