سرویس بهداشتی و دوش سیاردر ساحل دریاچه ارومیه نصب می گردد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی از نصب کانکس های سرویس بهداشتی و دوش سیار، در بخشی از ساحل دریاچه ارومیه اطلاع داد.

سرویس بهداشتی و دوش سیاردر ساحل دریاچه ارومیه نصب می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی، محمد عبدلی با اعلام این خبر گفت: با توجه به هماهنگی بین دستگاه های دولتی مبنی بر ساماندهی سواحل گردشگر پذیر دریاچه ارومیه، این اداره کل نیز با خرید کانس های سرویس بهداشتی و دوش های سیار و نصب آن در منطقه کاظم داشی ارومیه که یکی از سواحل پرتردد دریاچه ارومیه است مشارکت می نماید.

او با اشاره به این که برای این منظور تعداد 30 دستگاه کانکس خریداری شده و به زودی همگی آن ها در محله ای معین شده نصب می شوند، اضافه نمود: برای تهیه این کانکس ها مبلغ چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

او بابیان این که این کانکس ها فراوری یکی از شرکت های داخل استان است و سازگار با محیط زیست و دارای چاه های حمل و نگهداری فاضلاب هستند، اضافه نمود: این کانکس ها به منظور حفظ و نگهداری و استفاده بهینه از آن ها به دهیاری روستای گوورچین قلعه واگذار می گردد.

جهت دسترسی به این بخش از ساحل دریاچه ارومیه توسط اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی نیز اخیراً تعریض و ساماندهی شده و 10 آلاچیق نیز در این مکان نصب و محوطه سازی شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 251

به "سرویس بهداشتی و دوش سیاردر ساحل دریاچه ارومیه نصب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس بهداشتی و دوش سیاردر ساحل دریاچه ارومیه نصب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید