زیرساخت های یادمان دفاع مقدس خوزستان مناسب نیست

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران، احمد سیاحی ظهر امروز در ستاد مهمانان نوروزی اظهار کرد: دو هفته قبل جلسه ای به ریاست مرکز استراتژیک ریاست جمهوری و اعضای ستاد مرکزی راهیان نور داشتیم که علاوه بر ارائه مسائل یادمان ها و بحث راهیان نور از سوی ستاد مرکزی، مسئولان استانی نیز ارائه گزارشی داشتند.

زیرساخت های یادمان دفاع مقدس خوزستان مناسب نیست

وی اضافه نمود: از سپاه استان خوزستان تقاضا دارم که شرایط یادمان ها را بهبود بخشد. متأسفانه امکانات یادمان ها از نظر زیرساختی اصلا مناسب نیست و ضعف های زیادی در دفع بهداشتی فاضلاب و تأمین آب دارند. برخی از یادمان ها حتی جاده مناسب هم ندارند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان شرح داد: برخی از یادمان ها سرویس بهداشتی مناسبی ندارند و برق برخی دیگر نیز از طریق ژنراتور تأمین می شود. باید فضای مناسبی را برای بازدیدکنندگان از یادمان ها فراهم کرده و از سپاه تقاضا دارم تا همه ظرفیت های را برای حل مسائل مختلف یادمان ها به کار بگیرد.

سیاحی بیان نمود: خودروهای راهیان نور نباید از مسیرهای غیر معین شده تردد کنند و در صورت امکان حتما از ظرفیت ریلی برای این اردوها بهره خواهیم برد. به هر حال حادثه نوروز سال گذشته را نباید فراموش کرده و جانب احتیاط را رعایت کنیم.

وی اعلام کرد: حل مسائل در یادمان های پرتردد باید در اولویت قرار گرفته و حتما نظم و انضباط خاصی به حرکت خودروهای راهیان نور با معین زمان و راه تردد ببخشیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان یادآور شد: سال گذشته ارائه صنایع دستی در یادمان ها توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مصوب شد ولی متأسفانه این مسئله محقق نشد. همچنین مقرر شده بود تا بروشورهایی برای معرفی نقاط گردشگری، یادمان های دفاع مقدس و سیمای استان در مبادی ورودی استان توزیع شود، اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد ولی امسال باید به این مسئله توجه جدی تری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 746

به "زیرساخت های یادمان دفاع مقدس خوزستان مناسب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های یادمان دفاع مقدس خوزستان مناسب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید